eirikoo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Morsom du..På hva ligger de etter de andre? Min 84 modell takler 1,27G sidveis belastning uten å slippe, og det med middelmådige dekk, krenger no særlig gjør den heller ikke.. Mange andre biler fra samme tid som takler det?? Hvorfor gikk det så treigt med deg på banen da? 1.27G er jo meget bra det, men det sier jo ingenting om hvordan bilen klarer å takle en turn-in, og hvordan den bytter retning.. De drar jo oppi 1.4G med en standardbil med feite dekk, men det blir ikke noe bedre egenskaper av den grunn. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvem bestemte at en gatebil må være original inni med alt interiør osv??? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvem bestemte at en gatebil må være original inni med alt interiør osv??? :confused: Gatebiler skal vel strengtalt bare ha Norske Hvite skilter !?! jeg tror at WRC bilen til Hafsengen ville kjørtfra denne rundt banen på rudskogen feks. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Er en reportasje om Corvetta i det nyeste Right On Okey, ja det kjøper jeg til lørdag, endelig lønning :D Så reklame for det, var mye gatebiler med nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hafsengen har jo skilter Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 http://www.google.com er din venn.. Venta på det... Orker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Haha, ingen har fasit på hva en gatebil egentlig er, i mine øyne er det en bil med skilter bare, og hva eieren velger å gjøre med understell, interiør, eksteriør og motor er opp til han/hun, gjerne gjør noe med alt for min del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Venta på det... Orker ikke... Hvorfor skal andre gidde å søke frem info til deg da? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvorfor skal andre gidde å søke frem info til deg da? Tenkte siden så mange visste om bilen at noen hadde noe de kunne legge ut jeg, og skrive... Nei er enig med deg der jeg hehe... Edit: Blir vel til at jeg tar et søk etter jobben, hørtes jo rått ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Tenkte siden så mange visste om bilen at noen hadde noe de kunne legge ut jeg, og skrive... Nei er enig med deg der jeg hehe... :) Bra da! Tipper det ligger noe info på supercars.net og liknende sider. Fet bil den Cørva. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Godt mulig du har rett.. Dersom vi snakker om rattlåsracing. firstly; har du noensinne kjørt en Trans Am? Versus en Corvette? Jeg har hatt begge deler og jeg finner ikke helt punktet hvor du ikke greier få en TA gjennom en krevende bane. Da suger du brilliant som sjåfør iaffal. second: Pollyen sin bil er ikke akkurat "bare" en TA, det er lingerfelter det og. Hva motor han bruker idag er jeg usikker på, tror det er big block ute og går - men 383 Lingerfelteren han ahdde er ikke akkurat grunnlag til å være noe kjip bil. Helt greit at den Vetten har Lingerfelter og dobbel turbo, men den har også en litt klossete bakhjulsoppheng sånn i utgangspunktet (jeg innser at denne kan være radikalt ombygget) og veier i utgangspunktet fuckings mye. Min Vette (C4) veier faktisk nesten 1600 kilo, noe man må betegne som svært mye for en slik bil. En ting er i alle fall utrolig sikkert; de er begge to ganske heftige byggverk. En gatebil er for øvrig en bil med skilter som er i den tilstand den må være for å kunne komme gjennom en normal godkjenni9ng. Dette er så utrolig feil når folk feks fjerner lyktene for å få mere luft, bilen er ikke godkjent da lengre. Hva du har av interiør er vel samma faen, tenker jeg, men det står selvfølgelig mer respekt av en bil som har alle greiene på plass. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Rent teknologimessig snakker jeg om. De har jo feks enda bladfjærer. Greit nok at det fungerer men kanskje litt gammeldags? Nå har ikke jeg tall på alle biler fra 92 i hodet, men jeg kan tenkte meg ganske mange biler som slår corvette i sideveis G. Dessuten må man ta de tallene med en klype salt Hva er galt med bladfjærer? Det er en løsning som fungerer utmerket, funker faktisk sinnsykt bra på den bilen, tverrstilte bladfjærer er faktisk en meget god løsning, at de er lagd i et komposittmateriale gjør også at fjærene blir lettere enn spiralfjærer. Du kan godt komme med en annen 84 modell som matcher tallene, jeg stiller opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvorfor gikk det så treigt med deg på banen da?1.27G er jo meget bra det, men det sier jo ingenting om hvordan bilen klarer å takle en turn-in, og hvordan den bytter retning.. De drar jo oppi 1.4G med en standardbil med feite dekk, men det blir ikke noe bedre egenskaper av den grunn. Jeg har middelmådige dekk på bilen i dag, jeg har også fullstendig utslitte hjullagre (på grensen til 2er feil), i tillegg til at bilen sist jeg kjørte på bane hadde et uheldig oppsett for min kjørestil.. Det vil endres før neste gang, dekkene vil byttes ut, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Haha, ingen har fasit på hva en gatebil egentlig er, i mine øyne er det en bil med skilter bare, og hva eieren velger å gjøre med understell, interiør, eksteriør og motor er opp til han/hun, gjerne gjør noe med alt for min del! Det er da helt opplagt at en gatebil er en bil som fungerer fint til a-b kjøring uten noen særlig redusert komfort i forhold til hva man kan forvente av en serieprodusert greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 firstly; har du noensinne kjørt en Trans Am? Versus en Corvette? Jeg har hatt begge deler og jeg finner ikke helt punktet hvor du ikke greier få en TA gjennom en krevende bane. Da suger du brilliant som sjåfør iaffal. second: Pollyen sin bil er ikke akkurat "bare" en TA, det er lingerfelter det og. Hva motor han bruker idag er jeg usikker på, tror det er big block ute og går - men 383 Lingerfelteren han ahdde er ikke akkurat grunnlag til å være noe kjip bil. Helt greit at den Vetten har Lingerfelter og dobbel turbo, men den har også en litt klossete bakhjulsoppheng sånn i utgangspunktet (jeg innser at denne kan være radikalt ombygget) og veier i utgangspunktet fuckings mye. Min Vette (C4) veier faktisk nesten 1600 kilo, noe man må betegne som svært mye for en slik bil. En ting er i alle fall utrolig sikkert; de er begge to ganske heftige byggverk. En gatebil er for øvrig en bil med skilter som er i den tilstand den må være for å kunne komme gjennom en normal godkjenni9ng. Dette er så utrolig feil når folk feks fjerner lyktene for å få mere luft, bilen er ikke godkjent da lengre. Hva du har av interiør er vel samma faen, tenker jeg, men det står selvfølgelig mer respekt av en bil som har alle greiene på plass. En BB høres jo fett ut, helt klart.. Er det en alumotor? I tilfelle ikke ødelegger den alt av egenskaper bilen har (som jo ikke er alt for heftig i utgangspunktet). C4en min veier 1480kg med full tank og sånt, det har jeg veid selv.. Tillatt totalvekt er på noe over 1600.. Vetten har som du sikkert vet et meget bra hjuloppheng, noe man ikke kan si om den stive løsningen på transam.. Og ja, jeg har kjørt begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.