Wafler Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ITB (Individual Throttle Bodies) er komplisert og det å si at "det gir 25hk" på en xxx 2.0i osv faller på sin egen urimelighet. ITB'er krever MYE tuning før det blir optimalt og er attpåtil meget vanskelig å tune. Jeg tipper at lyden gir følese av mye mer hk enn det som er reelt hvis man bare hiver på noe slikt uten å få det tunet av folk som virkelig kan det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nå er det jo slik at Dbilas kittene (vel noen av dem) kommer med avstemming for akkurat din motor. Noen av settene bruker bare orginalhjerne med nytt chip. Polo 1,4L 16v (kode AFH) gir 140 hk med TB's, DTA, grenrør og fjerning av kat. Orginalt gir denne motoren 100 hk. Mapping kan man gjøre selv. Rovers K-Serie gir lett 15-20 hk med samme mods Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Mapping kan man gjøre selv. Ja klart man kan ta mappinga sjæl om man har peiling på dette... om du ikke har peiling kan du likegod bare kaste maskinen på dynga enn å bynne sjæl... Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 jaja, sleng på ITB's på d15-motoren og vis oss dynopapirer på 25hk ekstra da:) Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Vel, hvis det er meg du mener så blir det nok neppe noe av :p Har vel igrunn bestemt meg for å ikke gidde å gjøre noe med den... Eller, hvis jeg bestemmer meg for å gå for SOCH senere, går det jo an å kjøpe grenrør og slikt da, men vi får se... Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg