DaButcher Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hei, Håper noen her kan skaffe meg en AW71 girvelger! trenger ikke stagene, men girvelger og helst deksel.. 960 girvelgeren er for stor for 240... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hei,Håper noen her kan skaffe meg en AW71 girvelger! trenger ikke stagene, men girvelger og helst deksel.. 960 girvelgeren er for stor for 240... For stor? Hvis det er hullet i tunellen det er snakk om så er det vel bare å skjære større.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 For stor? Hvis det er hullet i tunellen det er snakk om så er det vel bare å skjære større.. går visst dårlig også pga. posisjon på Park, etc. etc. det letteste er å få AW71 girvelgeren der, da kan jeg også montere manuell i fremtiden uten å sveise. om jeg skal ha aw30-43 girvelger, må jeg forlenge den tunnellen der girvelgeren skal stå... blir mye jallamix. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg