kripet Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hva er sterkest, tåler mest? Andre ting man bør tenke på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Plast tåler mest, glassfiber er enklest å fixe selv... :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripet Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Er det enklest å montere plast tenker da på pussing og slikt før lakkering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Er det enklest å montere plast tenker da på pussing og slikt før lakkering Kommer helt an på produsenten. Jeg foretrekker plast. Glassfiber kommer ofte med dårlig passform og finish....dvs det trengs litt sparkling og litt pussing + tilpassing. Men en får sikkert plaststyling med dårlig passform også dersom man kjøper fra jallaprodusenter. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kommer helt an på produsenten. Jeg foretrekker plast. Glassfiber kommer ofte med dårlig passform og finish....dvs det trengs litt sparkling og litt pussing + tilpassing. Men en får sikkert plaststyling med dårlig passform også dersom man kjøper fra jallaprodusenter. Glassfiberen har også lett for å sprekke og vanskeligere å reparere når den først har sprukket. Med plast så er som regel passformen mye bedre og den er lett å reparere med f.eks lim eller sveise. Så gå for plast av det du skal ha på bilen din. Jeg kjøper aldri glassfiber samme hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hadde glassfiber-styling på audi 80`n jeg hadde... tåler ikke en dritt... Går kun for plast, eller enda bedre.. polyetheran som jeg har nå. er vel 30% hardere enn plast sies det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg