jettamaster Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 har nokon bilde av ein gti bakstilling? meg nå sjå korleis hadbrekkwiren er festa. eg har ikkje den "braketten" som den skal festa på, så eg må sikkert laga eller kjøpa viss det er mulig? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ingen som har eit bilde?? er det nokon som kan gå ut og ta eit bilde da?? eller sei meg om det er mulig å kjøpa denne "braketten"? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 er det hvordan kabelen går inn på caliperen du mener? her ligger det noen bilder[/img] som remster har tatt under ombyggingen til golf 4 calipere, der ser du hvor kabelen går. Den går fra "hullet" (som går opp til brekket) til feste til bakstillingen og gjennom der (blir holdt oppe av en j midt mellom de 2 punktene) også videre opp til caliper. har desverre ikke kamera så jeg får tatt bilder, og er heller ikke så god til å forklare men håper du forstår :) Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg