Per-Henrik Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 skal snart alkere vogna mi. Men hvilken farge skal jeg velge: Har thenkt på svart hele tiden med hvite felger, men har fått litt lyst på grønn også. Noen for slag? Hav syns dere hade bitt finest? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Fargen som er på vogna mi. Original mørkerød metallic Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Fargen som er på vogna mi. Original mørkerød metallic jo a. den er fin den. man hadde egentlig thenkt til å lakke den selv. så lenge han som har hatt den før meg har prøv ålakere den selv hvist jeg kan si det sånn. metallic blir kansje litt vanskelig å legge på selv. Gromit: Nå funker vadis perfect. takk for fila :) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ikke svart, ikke grønn. er så mange som tar bilene i den fargen. Sats på noe annet. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ikke svart, ikke grønn. er så mange som tar bilene i den fargen. Sats på noe annet. som hva?? hvor groft snad papir bør jeg slipe ned med? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Slip ner med 120 papir...Eller viss du vil ta litt grovt kan du bruke 80 papir.. Puss helst oppå med noe finere papir etterpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Slip ner med 120 papir...Eller viss du vil ta litt grovt kan du bruke 80 papir.. Puss helst oppå med noe finere papir etterpå... eeh HÅPER du snakker om å slipe ned SPARKEL med 80-120 papir? lr mente du slipe ned lakken med 80 papir? da har du IKKE lakka mye bil i ditt liv gitt ;) d du trenger å gjøre er å slipe ned bilen me 500 papir TØRSLIP, så legger du lakken, men har du ugjevn heter så legger du slipgrunning etter du har mattet ned bilen, så slip me 500 igjen + 800 papir, så kan den lakkes ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ja...tenkte på sparkel eg..Blir nok litt grovt for å slipe vekk lakk ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hva med fargen grå? notin eller todelt farge av noe slag? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Kan jo gjøre som en 244 her i bergen...4delt mørkerød metallic...Begynner veldi mørk/svart nede og går oppover til å bli en fin lys rød farge...SINNSYKT FETT!!!!!!!!!:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 som jeg sier. mørkerød metallic. hehe Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hva med fargen grå? notin eller todelt farge av noe slag? den er sølvfarga med rødt panser nå. Thenkte ikke å gjøre så veldig mye ut av den lakk jobben da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Lakk han i ein lyserød farge då, og få hvite compomitive eller lakk eikerfelger hvit...Det blir VELDI bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Er ikke noen som vet om en plass der man kan se alle tilgjengelige farger både i metallic og vanelig "ikke" metallic (kom ikke på hva det heter:D) Et slags fargekart liksom ? Har lyst å lakke bilen min jeg også.. Men må finne en tøff farge først :) Mørkerød met. er jo en veldig fin farge da :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Lakk han i ein lyserød farge då, og få hvite compomitive eller lakk eikerfelger hvit...Det blir VELDI bra:D thenkte å lakke de phinix 100+ felga mine hvite. 15" :) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg