Olsen_nissan Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 men hvordan går d med den???... søk på speedometres elle noe på google, så finner du nok d.. ;) går ikke mye frem over nå altså!!:P:P trukke jg skal gjøre mye mere på den nå!! bortsett fra felger!! mn hvet ikke når d kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 vet ikke om det står før men.. prøv og få setet ned på "gulv" nivå hvis du skjønner hva jeg mener.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Morsom modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 vet ikke om det står før men.. prøv og få setet ned på "gulv" nivå hvis du skjønner hva jeg mener.. hmm, skjønner ikke helt! ned på gulvet?? fjerne dn dritten som setet er "festet" på?? eller å få setet orntlig ned på dn dritten den er oppå? omega: takk takk! trur jg ikke gidder å gjøre mere på modden!! takk komentarer folkens:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 haha... :D Få på litt neon så er du der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 haha... :D Få på litt neon så er du der.. hehe, skal prøve på d!!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Du kan sette på noen SVÆRE tåkelys! notin notin Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nå har jeg fulgt med på denne tråden siden den ble lagt ut og ler like mye hver gang!! :) Seriøst en råd mod ass!!! :D Men: -Ic i fronten (i det svarte hullet) -carbon panser!! hahaha -neon -dekaler på siden av fronten under honda merket -større nye felger og mindre dekk! da tenker jeg du kan prate om graaaaaaskløpper jeg!!! :P hahaha.... genialt påfunn den her !! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nå har jeg fulgt med på denne tråden siden den ble lagt ut og ler like mye hver gang!! :) Seriøst en råd mod ass!!! :D Men: -Ic i fronten (i det svarte hullet) -carbon panser!! hahaha -neon -dekaler på siden av fronten under honda merket -større nye felger og mindre dekk! da tenker jeg du kan prate om graaaaaaskløpper jeg!!! :P hahaha.... genialt påfunn den her !! hehe, takker:) skal prøve å fixe d du sier, men er ikke god på carbon asså! så trukke d blir noe av det!! tusen takk for komentar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Minner meg om mitt eget gamle moddprosjekt.. Jeg lagde DENNE: om til denne :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hehe, ja se der ja!! tøff den!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 en liten uppdate. kommer felger snart:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hmm.. Kanskje jeg skal prøve! :) Prøver meg på carbon og litt diverse etterpå jeg! :D Men hadde du giddi å lagt ut/sendt større versjon?? Lettere å jobbe med litt større! Eller orginalen f.eks.?? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hmm.. Kanskje jeg skal prøve! :) Prøver meg på carbon og litt diverse etterpå jeg! :D Men hadde du giddi å lagt ut/sendt større versjon?? Lettere å jobbe med litt større! Eller orginalen f.eks.?? ja kan jo d! legger et ut om 5 min! tøft å se andres versjoner oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hehe.. den blir kul da..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg