fred_stian Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 tjoho!! nå har jeg moddet littegrann på den.... se her... er ikke heeelt fornøyd selv. Noe er galt med bakgrunnen! virker ikke som den står på bakken synes jeg, noen som har forslag til hvordan få til det?? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 den blei fet den fred stian!! her er ORG versjonen i Stor-oppløsning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er ikke heeelt fornøyd selv. Noe er galt med bakgrunnen! virker ikke som den står på bakken synes jeg, noen som har forslag til hvordan få til det?? Legg på skygge... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 prøv å fjern skyggen under dekka. trur d skal komme mere ned på bakken da! prøv oxo deg på ORG`en da!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slicky Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 lol cool :D i'm giving a go at it too, going to have more radical mods found a bigger version of the pic on my HD, i can have also other honda lawnmovers/snowplows etc press pics if someone wants :rolleyes: http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227ℑ=lawnmoverfssm2yr.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 lol cool :D i'm giving a go at it too, going to have more radical mods found a bigger version of the pic on my HD, i can have also other honda lawnmovers/snowplows etc press pics if someone wants :rolleyes: http://img227.exs.cx/my.php?loc=img227ℑ=lawnmoverfssm2yr.jpg tnx.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hehe.. den blir kul da..! takker :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 :D:D:D:D sombrero 10min mod! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Nice den neon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slicky Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 the kit looks actually nice :D just add some simoni racing etc pedal covers and stuff and a racing seat :P then nos bottle, intercooler, carbon bonnet, angel eyes lights and stuff ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hah, måtte fixe en selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 kaz: blei fet den! men er ikke styret lit sjevt?hehe. Nice modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slicky Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 the golf lights look cool :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 haha, mye nice! må vel prøve meg på en jeg også når jeg får tid! ;) :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg