Gå til innhold

Er ikke Gatebil blitt litt vel dyrt??

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter og leser om treffet på vålerbanen. Leste på prisene.

Da fant jeg dette: (direkte kopiert fra gatebil.no)

"Priseksempel:

Du kommer på fredag og skal bo på campen (400,- helgebilett + 200,- campavgift), stille ut bil (150,- Bil på treff), telt (100,-).

Hele helgen = 850,-"

Er ikke dette begynt å bli veldig dyrt?

I tillegg så koster det 350kr for å kjøre på bane, per dag!!

Og hvis man kommer dit på torsdagen så koster det 100kr ekstra i overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det koster jo noen kroner... Men personlig er jeg bare veldig glad for at noen arrangerer et slikt treff og at det kommer så mange mennesker og biler som det det gjør... Er nok endel arbeid som ligger bak også.

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sitter og leser om treffet på vålerbanen. Leste på prisene.

Da fant jeg dette: (direkte kopiert fra gatebil.no)

"Priseksempel:

Du kommer på fredag og skal bo på campen (400,- helgebilett + 200,- campavgift), stille ut bil (150,- Bil på treff), telt (100,-).

Hele helgen = 850,-"

Er ikke dette begynt å bli veldig dyrt?

I tillegg så koster det 350kr for å kjøre på bane, per dag!!

Og hvis man kommer dit på torsdagen så koster det 100kr ekstra i overnatting.

Uff, er ikke dette en evig gjenganger? Dyrt sier du? Prøv å reflekter litt over utsagnet ditt. 850,- spenn for en hel helg på gatebil er jo ingenting!! Hva annet skulle du kunne brukt de på for å fått like mye valuta for pengene? Det er vel knapt mulig å få mer for pengene spør du meg. Gatebil er nordens største treff, å begivenhetene som utspiller seg der kan vel knapt sammenlignes med noe annet. Og det koster jo mer for EN dårlig kveld på byen enn hele helgen på gatebil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke prisene de holder...

I utgangspunktet så sklir gatebil mer og mer over i fyllefest, og med de prisene så blir jeg nok muligens hjemme...

Om du blir hjemme er det vel du som taper mest på det...

Blir ikke mer og mer fyllefest, men flere folk totalt. Er vel bare å holde seg borte ifra partycampen eller? Eller bedre å gå ned dit for å klage over det etterpå?

Gatebil er jo en sosial greie også hvor man møter likesinnede, syns det er en god greie med et par kalde på kvelden når ting har roet seg jeg, men da er jeg vel bare en fyllefant da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt.. folka som står bak er vel mere sugen på penga, enn showet som gatebil var notin

....var? 2004 sesongen var ikke den beste hittil hvis man ser bort ifra regnet?

Det er forøvrig ingen sammenheng i det du sier, "mere sugen på penge enn showet.." ? Dårlig show---> lite folk------> ingen fortjeneste.

Hello?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man ha valuta for pengene så er det mange andre treff/banekjøringer som byr på mere kjøretid og mye mindre fyll....

For alle de tusen talls som ikke kjører da men er der for å se på? Hvor får de mest føler du? Eller for de som kjører å digger å lage show for de, hvor bør de dra da? Ting blir ofte mer logisk hvis man klarer å se ting i et litt annet perspektiv kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil begynner å fokusere mer på penger enn show og morro.

Fler og fler kommer, så da ser de vel sin sjanse til å øke prisene. Men om de hadde holdt prisene lavere hadde de tjent fett allikevel.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider