Gå til innhold

Er ikke Gatebil blitt litt vel dyrt??

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

Kanskje derfor Gatebil trekker så mye folk som det gjør...her har man en fin blanding av bil,damer,show,party og pølse i brød...dvs. en suksessoppskrift!

...og når du samtidig hører en blanding av Ole Ivars og DJ Tiesto til enhver tid vet du at HELE norge er samlet på ett sted, überharry, men jævlig fett :titties:

kunne ikke sagt det bedre selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

- ALTfor mye dritings bygdefjortiser som kryper ut av indre jokkmokk og dalstroka innenfor hver gang det er Gatebil. Virker som om de må manne seg opp med 4 liter karsk for å tørre å møte omverdenen og oppfører seg som de fortsatt er på russetreff - midt på lyse dagen. Og arrangøren gjør aldri noe med det....

- Den beste rundetiden som blir kjørt i frikjøringen er neppe under 2 minutter.

Så jeg drar heller på andre treff enn Gatebil hvor bilinteressen står i fokus og ikke fyllekulene til fjortisene eller fortjenesten til gründerne.... doh

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tråden min ble steng, så forstetter jeg her....

Selv så syns jeg at gatebil har gjort utrolig masse for bil interessen i norge, det skal de virkelig ha ære for! men syns gatebil begynner å bli litt for mye enslydene med alkohol og festing.. det begynner oxo å bli litt i største laget før så gikk det ann for enhver mann å få kjøre litt på bana, men nå er det snart bare værstingene med flere hundre hester som får lov til å kjøre..klart at de lager show, men.. prisene begynner å bli temmelig høye nå oxo.. det var snakk om 850kr helga, med camping pr pers, i tilleg kommer bensin og mat.. blir fort kostende en del.. synst de burde prøve å få til noen flere, men mindre treff hvor mannen i gata som ikke har cosworth på 3-400hk kan få kjøre.. klart det går an å få leid bane priv, men da blir fort veldig fort dyrt hvis det bare er en liten gjeng som skal kjøre.. kommer nok til å reise til rudskogen en tur i år.. men det kommer bare til å bli som dagstur tror jeg.. langt å kjøre.. men noe må man jo få med seg oxo da.. det er i alle fall min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn da har jeg oppdatert innlegget mitt med vanlig skrift.. nå har j allerede måtte rette på meg selv en gang i dette innlegget, virkelig problemer med å avende meg med språket.. hehe.. gjøre så godt jeg kan.. men skreiv en post om hva hva folk syns om gatebil arrangemange med poll, men før jeg hadde rekki å laga ferdig pollen var tråden steng og ble henvist til denna.. og nå er den sletta oxo.. måtte rette meg selv 3 ganger med sms språk:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det koster å holde arrangemanget... men tviler på at det er såpass dyrere i år enn for 2 år siden at de må ta mange hundre kr ekstra..

Men markedet bestemmer... tviler på at folk slutter å dra til gatebil fordi det blir 100kr dyrere i år enn i fjor f.eks.. er som med bensin, sprit og røyk...uansett å dyrt det blir er det alltids noen som kjøper..

Eneste jeg synes er kjipt med Gatebil er:

Mindre pengebiler på banen!

flere normale folk på banen!

Bedre muligheter for å kunne "reservere" en spot hvor man kan holde til under treffet.

Mindre fest og fyll... (er definitivt ikke motstander av festing men det går an å oppføre seg! i 2003 punkterte jeg 1 gang inne på området pga ett hav av glasskår fra ølflasker og dritt og antenna på 850en ble knekkt...kameraten min hadde øl utover hele panseret.. flott det når sola steiker)

Kanskje få sentrert party områdene litt bedre?

Gjør noe med den forbanna køen!

Mulighet til å melde seg på banekjøring?

Og vaktene må holde seg oppdaterte! jeg opplevde å bli stoppa da jeg var påvei inn med bilen på området for å parkere... vakta sa det var fullt.. da måtte jeg ganske så langt inn mot skauen å parkere ett godt stykke unna (artigt når man har hockeybag med drikke og mat pluss sekk med telt osv)

da jeg kom frem og gikk over parkeringa var det ikke halvfullt der engang!

my 2 cents..

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HELT sikker på at hvis gatebil var gratis hadde det samme gamle supperådet sitti og klaget over høyden på trærne rundt Rudskogen, eller fargen på genseren til parkeringsvakta ved partycampen!

Heia Norge zzzz heyyou zzzz heyyou

Jeg quoter Subsuki her fordi han er så absolutt inne på poenget her! :rolleyes:

Syns du det er for dyrt, så bli hjemme! doh

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planer om det oxo...men syns gatebil arrangemanget begynner å handle mer om fyll å fest.. enig med perryzaphire, greit med litt, men får være måte på.. er da tross alt bil det handler om der, og hvorfor må det bli så mye dyrer? blir jo mere og mere folk, desto mer peng inn i kassa, så hvorfor må de da øke med så mye? og når d gjelder bane kjøring, så kan jo de med de sprekeste bilene bilene "bo" ute på banen, mens andre som kunne hatt lyst til å kjøe, hørte om en med 16v turbo som ble nekta å kjøre pga at han hadde grunna bakskjerm..., sikkert noen som kommer å sier at det ikke er noe gøy å se på stygge biler på banen, men er det det handler om? gatebil begynner å skifte retning fra d d var før, handlet jo opprinnelig om en kamerat gjeng som bare ville kjøre å ha det litt gøy. men nå er det bare de værste bilene som får være med(tøfft å se på de ! helt klart.. men blir de samme år etter år...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider