happyjon Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 I det siste har golfen begynnt å fjuske på tomgang.. turtallet på en måte hopper opp og ned ei stund før den stabiliserer seg igjen... dette skjer heile tia... angry angry Hva kan være galt? Og en anna ting... hvis jeg gir litt gass kommer det "motorbanking" Jeg har prøvd rense stoff i det vide og breie men ingenting hjelper... har også skiftet tennplugger og kabler uten hell... Det er forresten en 90mod 1.8 CL 90hk monojet Takker for alle svar.. Siter ¤:---PoWeR Is Nothing Without Control---:¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 rådebank kanskje? eller så er det noen ventiler som er ødelagt? ventiltikking? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happyjon Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 har litt ventil tikking... men den har alltid vært der... Kan det være tenninga som må justeres? Siter ¤:---PoWeR Is Nothing Without Control---:¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Bestill deg en Diagnosetime på Møller, kostet 300kr sist jeg var der. Evt. få noen med peil til å høre på den. Men, er det lenge siden du har skiftet reg-reim/justert tenning? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happyjon Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 reg reima va skifta no i høst så d kan ikke være den... men tenninga e ikke justert siden e kjøpte bilen hvertfall... doh får ta å ringe møller i morra og bestille time.. Siter ¤:---PoWeR Is Nothing Without Control---:¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg