volvo 142 Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Heisann er det neon følk her som har peiling på å putte b23 ned i 142? lurer litt på hvor mye jeg må kappe/om det er bra og kappe i vangen.. det er jo bæringa i karroseriet da.. mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazonracer Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Sikkert folk her som har mer peil enn meg men, Tror neppe du må kappe for å fa blokka nedi men med turbo så kan det fort bli trangere, tror ikke du trenger å kappe for det? Hvis du skal ha en større girkasse (m47) er det mulig du må bytte "girkassetunnel" Siter Amazon 65 Audi 90 2,3 20v Q Audi 100 2,6 V6 Q Golf Syncro 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Går ann å rettstile b23`n for å få plass.. gjøres med clutchus fra 240 1976modell, som hadde rettstilt b20, med ny-typen girkasse som var ment for skråstilte motorer. Tunellen må nok bygges om litt er jeg redd for.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 142 Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ska ha den skakk.. da slipper jeg å laga te innsug sjæl å sånn. men blokka er det jo plass te, men tenkte på grenrøret.. eller exctractor eller hva det kalles.. det tar jo litt mer plass en originalt. men får prøve å sette detta nedi.. er en rallycross bil så det går vel fint ann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ja veit at det grenrøret tar plass, var derfor jeg foreslo å rettstille den. Behøver ikke lage eget innsug av den grunnn. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 142 Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ja veit at det grenrøret tar plass, var derfor jeg foreslo å rettstille den. Behøver ikke lage eget innsug av den grunnn. åssen får du te det greiene med bensintilførsel og sånn da a.. blit litt gæærn helling på innsuget. kjører med to dobble 48 weber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 åssen får du te det greiene med bensintilførsel og sånn da a.. blit litt gæærn helling på innsuget. kjører med to dobble 48 weber Nei da blir det fort litt kluss hvis du har gassere. Flottørkammeret må helst være i vater ja.. trodde du kjørte med insprut. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.