Gå til innhold

Min kjære 240

Ranger emnet

ZyreX

Anbefalte innlegg

ser bra ut dette! å med tid og penger blir den bedre, med små forandringer som nytt ratt, senking osv. men den ser flott ut til å være en orginal!

lur den olje(filter)-bytte-intervall-huske-dingsen... bortsett fra at den står dær værsting turtelleren skal stå:) neida, bærre køddda.

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut dette! å med tid og penger blir den bedre, med små forandringer som nytt ratt, senking osv. men den ser flott ut til å være en orginal!

lur den olje(filter)-bytte-intervall-huske-dingsen... bortsett fra at den står dær værsting turtelleren skal stå:) neida, bærre køddda.

Hehe.. tusen takk for det :) Den har blitt tatt godt vare på i alle år, så den er fremdeles rustfri og god i lakken :)

Men servo + ratt kommer snart, må bare få på nye dekk, felger og litt senk.. gleder meg :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. tusen takk for det :) Den har blitt tatt godt vare på i alle år, så den er fremdeles rustfri og god i lakken :)

Men servo + ratt kommer snart, må bare få på nye dekk, felger og litt senk.. gleder meg :)

husk:

* når du senker, må du ta hjulstilling (camber)

* når du bytter styresnekke, må du ta hjulstilling (spissning)

mao. senk fremme og bytt styresnekke samtidig.

Husk å regne med ca. 800kr til hjulstilling!

uten hjulstilling, blir ikke senking godkjent, samt du spiser dekkene fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk:

* når du senker, må du ta hjulstilling (camber)

* når du bytter styresnekke, må du ta hjulstilling (spissning)

mao. senk fremme og bytt styresnekke samtidig.

Husk å regne med ca. 800kr til hjulstilling!

uten hjulstilling, blir ikke senking godkjent, samt du spiser dekkene fort!

Takker for det :) Nyttig å vite. Men alt sånn er gratis for meg, fattern og onkelen til sambo jobber på Nettbuss Hadeland, så de fikser detta fort for meg ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider