EyeCon Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 :knob: han ga deg til og med telefon nummeret til forhandler...... går det ann og ver mer vrien? :knob: Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvorfor forvente at folk gidder å hjelpe meg? Neie, det første som slo meg var at dette var et bil-forum-. Men takker for den hjelpen som jeg har fått, siden jeg har fått "kan ikke slå opp i telefonboken selv" syndromet. Skulle gjerne ha ringt til mercedes og spurt, men jeg er så redd for å snakke med andre folk chicken Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Off, ka dåkker laga? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvorfor forvente at folk gidder å hjelpe meg? Neie, det første som slo meg var at dette var et bil-forum-. Men takker for den hjelpen som jeg har fått, siden jeg har fått "kan ikke slå opp i telefonboken selv" syndromet. Skulle gjerne ha ringt til mercedes og spurt, men jeg er så redd for å snakke med andre folk chicken Vi prøvde å hjelpe deg med å gi nr til en forhandler og gjorde så godt vi kunne, noe du tydeligvis ikke setter pris på. :knob: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 duh....det å gå rundt å huske deleprisen på en aksling til en så gammal mercedes er desverre litt vanskelig, spes, når det er inkludert arb. verkstedene tar forskjelig pris vettuh :) du hadde nok spart deg hvis du hadde tatt en tlf. vi som er her, iallefall meg, skrur generellt alt selv på min egen bil, og har ikke peil på hva for priser verksteder tar. dessuten, priser på akslingen kan også variere fra sted til sted. så, spørsmålet ditt er desverre heller vanskelig å svare på, og du fikk tilbakemld om dette relativt tidlig også. SÅ, ta denne telefonen til mercedesforhandleren nå da, og få slutt på denne tåpelige krangelen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 duh, nå ringte jeg til dem,kom til sentralbordet, spurte etter delelageret, kom til en hyggelig fyr, som trengte reg.nr til den bilen. har jo ikke dette da, og de trengte dette. gi meg dette da, så skal jeg finne prisen for deg :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 duh, nå ringte jeg til dem,kom til sentralbordet, spurte etter delelageret, kom til en hyggelig fyr, som trengte reg.nr til den bilen. har jo ikke dette da, og de trengte dette. gi meg dette da, så skal jeg finne prisen for deg :) Øyvind hahhaha lite og gjørr på du? :) Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 duh, nå ringte jeg til dem,kom til sentralbordet, spurte etter delelageret, kom til en hyggelig fyr, som trengte reg.nr til den bilen. har jo ikke dette da, og de trengte dette. gi meg dette da, så skal jeg finne prisen for deg :) Øyvind Hehehe :) Har ingen anelse hva registreringsnummeret er, og for å være ærlig så bryr jeg meg ikke lenger om hva den akslingen koster, setter pris på hjelpen fra WireD. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jeg prøver nå det jeg kan da, for å få ting til å gå smidigere her på forumet :) syntes generellt at MANGE her på forumet må slutte å være så vanvittig tøffe i trynet i måten de skriver på..... det skaper en dårlig stemning.... jeg er mere fan av at alle er venner, deler kunnskap ,og knekker pils i stroresvingen på rudskogen, og nyter digge biler i broderlig fellesskap! :) men det er nå bare meg og mine tanker..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jeg prøver nå det jeg kan da, for å få ting til å gå smidigere her på forumet :) Var vel det andre prøvde også, men mottakelsen var jo ikke helt det store :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 det går ne som en kopp me te, ta dæ fan på d Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 :hvaskjera må gi credits til denne tråden, den va show å lese Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hva i ¤#"% er dette forumet til da? Siden dere/folk på forumet sitter med informasjon om hvor mange grunnstoffer en skru er bygd opp av så hadde jeg regnet med at noen av dere faktisk hadde erfaring med slikt fra før av og kunne gi meg et prisoverslag. chicken At det går ann... jeg ga deg ett rimlig svar i starten... sånne spørsmål som dette vet ikke alle og enhver som sitter på forumet..du fikk MYE hjelp her.. du fikk vite hvor du skulle henvende deg + tlf. nr... du burde være takknemlig for den hjelpen du fikk.. Kanskje du satsa på at det satt en mekaniker/delelagermedarbeider for mercedes på forumet. Lov å håpe. :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 det man trenger for å få vite prisen på noe sånt er en gammel kundebegandler som sitter med dataen forran seg, pga det der er jo umulig å huske, det er ikke akkurat ofte man bytter en bakaksling. jeg har aldri bytta før. men jeg gjetter at det tar rundt en 8-10 timer. er vel en heldags jobb. og skal man ha delen helt ny kommer den sikkert på 10 lapper. og da har du 20.000 å betale.. hvor langt på jordet er jeg nå tror dere? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg