Gå til innhold

Min nye Bmw 318i M-Tech

Ranger emnet

Wheelman

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny bil sist fredag, så jeg tenkte jeg kunne legge ut et par bilder...

Bilen er en 1998 Bmw 318i M-Tech med alt utstyr...

Den har gått 150.000 og er i meget god stand...

Noe diskret styling tilkommer med tiden, men ikke noe ekstreme greier...

IMG_0231.jpg

IMG_0232.jpg

IMG_0234.jpg

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun understell og interiør som er M-Tech... Fangere skal kjøpes i høst sammen med speiler og nye hovedlykter.... Første som skal gjøres er understellsbehandling og ny eksos fra katalysator og ut...

Har ikke familie nei :) men jeg synes touringen er pen...

ga 157.000 ferdig registrert, og bilen er rustfri...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Tenkte jeg skulle senket den noen cm foran, men den er i grunn lav nok bak... Holder det å kjøpe fjærer, eller bør jeg kjøpe dempere også..?

Har du Mtech understell, anbefaler jeg deg å skifte ut alle 4 dempere og fjærer. Mtech har lite holdbarhet, spesielt demperne bak ryker fort, og da blir bilen helvette å kjøre (tro meg, har gjort det selv)

Finnes mange gode senkesett, men spørs hvor mye du vil bruke? (Hold deg langt unna Jamex!)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Mtech understell, anbefaler jeg deg å skifte ut alle 4 dempere og fjærer. Mtech har lite holdbarhet, spesielt demperne bak ryker fort, og da blir bilen helvette å kjøre (tro meg, har gjort det selv)

Finnes mange gode senkesett, men spørs hvor mye du vil bruke? (Hold deg langt unna Jamex!)

Okay... Hva anbefaller du da..? Midt på treet prisklasse...

Holder vel å senke 40mm, eller...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay... Hva anbefaller du da..? Midt på treet prisklasse...

Holder vel å senke 40mm, eller...

Bilstein + H&R er meget bra. Vet ikke prisklassen, men det er dette settet CrZyWiz kjører med, så du kan jo sende han en PM. Jeg har jo H&R, og digger det.

Hadde Eibach sportline 50\30 senk på Mtech dempere før, var også meget bra.. Ellers så får du FK \ Supersport coilovers til en bra pris, fra 5 til rundt 8.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider