kholand Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ta en titt på denne! virker ikke som om eieren helt klarte å bestemme seg for farge fargerik golf3 Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Han skal hvertfall ha det, d r ingen som har lik bil som han, og d r d neppe noen som kommer til å få Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Han skal hvertfall ha det, d r ingen som har lik bil som han, og d r d neppe noen som kommer til å få HAHA sorry å måtte skuffe deg.. høybråten pizza/baronen i oslo/lørenskog disponerer 1 eller 2 biler med tilsvarende farge-dekor på bila. ser heeelt J**** ut. Dog ikke golf dette men-.. Usj. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ta en titt på denne! virker ikke som om eieren helt klarte å bestemme seg for farge fargerik golf3 Den ble levert slik orginal fra fabrikk, ikke no eier har funnet på selv, syns bilen er kul jeg da :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Den ble levert slik orginal fra fabrikk, ikke no eier har funnet på selv, syns bilen er kul jeg da :) Den bilen er STILIG da..og han har samme ratt som jeg har liggende :D RÅ bil spør du meg, og sjelden vil jeg tro ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 stemmer :rolleyes: de slapp selvfølgelig opp for karrosserier til de alt ferdig lakkerte delene. så de fant ut at å lage en farge-kombinasjon som ingen velskape vesner ville like måtte bli en suksess.. kjære VW, dette er noe av det DUMMESTE dere i såfall har gjort.. tenk på oss neste gang. og ikke de som skal le av oss :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 HAHA sorry å måtte skuffe deg.. høybråten pizza/baronen i oslo/lørenskog disponerer 1 eller 2 biler med tilsvarende farge-dekor på bila. ser heeelt J**** ut. Dog ikke golf dette men-.. Usj. Stemmer d, høybråten pizza har en polo... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Syns den er helt grei jeg.. Vekker garantert oppmersomhet :titties: Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 har sett samme farge tull på en del polo'er her i norge er vel en del av vw's color consept elns? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Syns den er helt grei jeg.. Vekker garantert oppmersomhet :titties: Ja d kan man trygt si!!! Bilen r jo egentlig oxo ganske gjennomført da... D r ikke bare tatt noen farger og kastet på her og der... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Under produksjonen av Golf3 laget Volkswagen en hel haug forskjellige representasjons modeller, altså pr-modeller eller spesial modeller.. Harlequin som vises på bildet fra Vortex tråden er en av dem.. Dette er da en ganske så skjelden bil, og jeg hadde ikke nølt et sekund med å kjøpe en slik hadde muligheten bydd seg.. Mener den på bildet er en Vr6 forøvrig.. Av andre modeller kan Bon Jovi, Rolling stones, Europe og Joker nevnes... Bom Jovi og Rolling stones ble lansert i forbindelse med sponsing av nevnte bands europa turneer og ble levert med musikk fra bandene hvis ikke jeg husker helt feil. Noen av modellene ble også levert med et eget kosedyr kalt Wolfy Vulf elns:D Og, ja det finnes også Polo Harlequin, mener den ble levert med Ronal Bear(Bamsefelgene) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Golf III Harlequin er det kun laget 264 stykker av, så den er ytterst sjelden. Mener de ble levert med 2.0 8v motoren (GTI) på 115 hk. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Golf III Harlequin er det kun laget 264 stykker av, så den er ytterst sjelden. Mener de ble levert med 2.0 8v motoren (GTI) på 115 hk. Høres ganske rett ut det ja.. Angående motor så mener jeg at den i Vortex tråden har fått ny motor, så 2E/ADY alternativet stemmer nok.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg