InFlames Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 I april/mai skifte skal jeg lakere alle små deler jeg har på bilen + nytt body kit. Øyelokkene jeg har på bilen nå skal også lakkeres pgr. av at de er lakka med spraylakk. De er festet på glasset å chassi`n som er over lyktene nå med noen feite dobbelsidig klister teip greie som følgte med, men når jeg tar dem av nå kan jeg vel ikke bruke dem på nytt. Lurer derfor på om dere har noen tips til hvordan jeg skal feste dem igjen, å de må sitte rimelig godt fast. Lim som anbefales? o.l? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 silcon og acryl og den slags funker det... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 tokomponentlim som heter "Araldit rapid" det sitter noe innihælvete Husk å gjøre overflaten skikkelig sen med røsprit og pass på at det ikke er alt for kaldt der du limer.. Er det minusgrader i rommet du bruker fester det seg ikke.;) kleb og tett fungerer å sikkert Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Sikaflex :D men da kan du glemme å få de av igjen ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 takker for mange tips :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg