Gå til innhold

Fant en 940 til salgs!!

Ranger emnet

COSNORGE

Anbefalte innlegg

add on er for pingler som ikkje tørr å ta på seg dei store oppgavene å style bilen komplett ... det at bilen må ned på bakken.. er sant! alle volvoer ska jo vere så traktor. Eg liker å ta imot tips å sånt frå andre volvo folk, men slik oppførsel gidd eg ikkje høre på! Kjem ikkje til å sende noe i retur... alt skal på... og den røde kjem eg ikkje til å overgå tru eg

merkelig at du liker volvo, når du ikkje liker en styla 940

- Volvo 940 LT, 1997 modell -

- Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) -

Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

add on er for pingler som ikkje tørr å ta på seg dei store oppgavene å style bilen komplett ... det at bilen må ned på bakken.. er sant! alle volvoer ska jo vere så traktor. Eg liker å ta imot tips å sånt frå andre volvo folk, men slik oppførsel gidd eg ikkje høre på! Kjem ikkje til å sende noe i retur... alt skal på... og den røde kjem eg ikkje til å overgå tru eg

merkelig at du liker volvo, når du ikkje liker en styla 940

volvo har som sagt INGENTING med plast å gjøre! derfor liker jeg det ikke! skal noe forandres på en bil som 940(som egentlig er HELT unødvendig) kan som vist en R fanger fra 850 brukes. har også et bilde av en med C70 fanger, det eneste som ødelegger bilen,er vingen! ellers er dette en "look" det går an å satse på, uten å bikke over mot all den jøde-plasten som bare ødelegger! riktignok er C70 fanger'n litt rund for en så "stram" bil som 940, men alikevel serdeles flott, hvis du har litt peil, og ser hvor den er hentet fra osv... http://www.volvo240tic.com/940040207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider