Gå til innhold

Ascona mod...

Ranger emnet

TMB

Anbefalte innlegg

Meninga var å se hvordan frontspoileren tok seg ut på bilen min, men så tok fantasien overhånd...

Så jeg mekka en litt harry rally look på den. Tenk deg denna komme kjørende i vild brei på østfold rally te sommer'n... hehe

Orginalen: fikk ikke på frontspoileren uten å ripe litt. så den ble litt skjev, derfor modda jeg den litt..

s53012310uj.jpg

ascirdgronn4ju.jpg

PS: ikke ferdig, da jeg ikke gidder å bruke mere enn en halv time forand PC'n...

Men gi meg noen tilbakemeldinger da...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening så MÅ ascona moddes på en pc, før den idet heletatt burde se livets lys.. Æsj for en fæl bil..

hmm. si hva du vil. denna modden var kun en ilustrasjon, meget harry for den sakens skyld. men liker å leke meg litt. Synes det er morro å modde ting som igen andre modder. Desuten, denne ascona'n, (med unntak av lakken) var ikke modda så mye.. kun speilvent halve forntspoileren, vridd litt på den og vips...

litt offtopic men... her er bilen min...

asconaB11_04_05%20_2_.JPG

vet ikke helt hva som er penest jeg... Ascona B eller Golf kontra 206...

Hvor finnes det mest sjel, de reneste formene? golfens former blir brutt i både hue og ræva. Med unntak av den nyeste som bare er litt mye kjærringbil...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. si hva du vil. denna modden var kun en ilustrasjon, meget harry for den sakens skyld. men liker å leke meg litt. Synes det er morro å modde ting som igen andre modder. Desuten, denne ascona'n, (med unntak av lakken) var ikke modda så mye.. kun speilvent halve forntspoileren, vridd litt på den og vips...

Hvor finnes det mest sjel, de reneste formene? golfens former blir brutt i både hue og ræva. Med unntak av den nyeste som bare er litt mye kjærringbil...

VELDIG OT.. Si ifra om du skal selge eller kjenner noen med Bakhjulstrekker som skal selge for en billig penge.. Trenger sladdebil i vinter.. hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG OT.. Si ifra om du skal selge eller kjenner noen med Bakhjulstrekker som skal selge for en billig penge.. Trenger sladdebil i vinter.. hehe.. :)

du kan få min for 20 000. Da trenges det ikke snø for å sladde.. hehe

(oki da, prisen er veldig overdrevet, men akter ikke å selge den... hvis ikke noen byr det da.. da er'n solgt...)

PS: den omega'n i bakgrunne kan du jo få for 3000kr når jeg er ferdig med den. Den sladder godt på våt føre, men er litt tung i ræva når du kommer breiere enn 70 grader... Jeg klarer ikke sladde effektivt så bredt. sladder best med å legge ut ræva og la'n gli med konstant hjulspinn rundt 3-4000 på andre gir.. (går som russebil nå for tiden i Moss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan få min for 20 000. Da trenges det ikke snø for å sladde.. hehe

(oki da, prisen er veldig overdrevet, men akter ikke å selge den... hvis ikke noen byr det da.. da er'n solgt...)

Pm meg om du kommer over noe til rundt 10k..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil det. Etter min mening er Golf homo og sossete, spørs jo en del da. :) Ascona B er så sinnsykt mye bedre bil! Trekker på riktig ende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider