Tom-B Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kan få bytta til meg en bakstilling til alpina b6! Den er komplett utenom kardangen! Så og si nye foringer, komplette bremser (nye bremserør) osv.. Hva er ca prisen på dette? Noen som veit? Eventuelt noen som er inntressert i den? MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvordan bremser er det på den? Like som 325? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det skal være til alpina! Så jeg regner med de skal være større. Har liksom ikke studert den bakstillinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Bare forskjell foran, pass på så du ikke blir rundlurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Bare forskjell foran, pass på så du ikke blir rundlurt. takker for det. er det ikke no forskjell på 325 og allpina bakstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det eneste jeg vet om er at differensialen har annen utveksling og uttak for tempmåler og det er nok andre fjærer og dempere. Ellers identisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 skjønner. Takker for svaret. Skal revurdere det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg