DaButcher Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hei, er det noen som selger anti-vridnings-stag? jeg må ha fra hjulhus-tårn til motoren.. evnt kanskje det går å lage noe triksing fra stag som går fra hjulshustårn til hjulhustårn? har noen bilder/info om noen slike stag? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Lag et selv, enkelt å greit bare et stag fra toppen og ned på siden av hjulhustårnet.. med gummiknudd på ene siden! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Lag et selv, enkelt å greit bare et stag fra toppen og ned på siden av hjulhustårnet.. med gummiknudd på ene siden! Jeg har noen stag som går fra bærearm til stabstag.. dvs. kjøpte nye med polyurethane, så jeg har de originale og nye foringer.. kunne jo kanskje kappet de, sveiset de sammen og mekket noe triks der? har dog ikke målt med de og sjekket om det går og jeg vet ikke helt hvordan motoren blir stående i bilen min. blir vel noe slikt: har du noen bilder av noen slike løsninger? slik at jeg kan photoshoppe meg en plan? hehe. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg