Gå til innhold

Montering av enderør/potte

Ranger emnet

DarkFame

Anbefalte innlegg

Om du ikke vil gjøre det til en alt for kostbar affære, kjøper du en simons potte(bra lyd, ikke like lang bra levetid) og de rørstumpene og overgangene du trenger. Kapper av gammel bakpotte, og skrur på ny. Ikke så mye mikk-makk igrunn. Kan forsåvidt bare kjøpe komplett sett fra kat og bak, tror ikke det blir så mye dyrere. Da er alt plug and play...

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5" felg med 235/35 dekk. Ikke noe problem med dette i alle fall. Kan subbe litt foran med fullt rattutslag når jeg rygger(!!!), men det er nesten ikke merkbart. Vet ikke hvor bredt man kan sette på uten å valse, kommer vel ann på innpressen på felgen også..

EDIT: Er forresten de gamle felgene på det bildet, tror det var 215/45 på 7,5" eller 8" felg....

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du kjøre med 235/35 19"*8,5 uten å ha valset eller noe?

da tror jeg at jeg har en plan for min lille golf på 15" :P ;)

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke felger passer golf? er en ting å se felgene på bilder.. men annen ting å se de på go biler. sånne felger med mange eiker.. ser det bra ut på golf?

syns det er rått generelt.. men kan jo være det ikke passer golf.

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider