Gå til innhold

slr mclaren...

Ranger emnet

AfroAlien

Anbefalte innlegg

Bilde026.jpg

så denna på "bankplassen"? i vika i dag i 1 tia... ganske så fresh :)

tror det var engelsk bil, gult skilt bak.

å ja.. det var med mobilen jeg tok bilde...

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. mange som har sett den i dag tror jeg.. fikk to telefoner fra folk som hadde møtt den i dag :) ene var fra en kamerat som først pratet en snutt med folket som kjørte, for så å legge seg etter og prøve ett "drag".. endte bare med at han "prøvde å starte bilen i fart"... (S6 4.2).. gikk visst styggandes godt den stjernegrisen der :D

gøy

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går så jævlig!!!!! den ibleølfem trrror at den drar de meste assss! syk stor, rart han får lov til å kjøre3 uten skilt forran.....-...-.,.-jeg er russ!:Llkjsklj

fyllesjuk i dag elle;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at du gjorde deg litt til jeg, så folk skulle se at du var full?

:)

Hvis du er så dårlig til å skrive, så hadde du sikkert ikke greid å komme deg inn på forumet heller. hehe

gikk vel heller på å gidde å konse for å skrive elr ikke, tror jeg skrev på en annen tråd og og der mener ejg å huske at jeg konset :? men uansett, er vel ikke det tråde handler om.

Hadde vært fett å fått med stordalen på gatebil med slr'en! Gatebil bør ta kontakt! :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider