AfroAlien Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 så denna på "bankplassen"? i vika i dag i 1 tia... ganske så fresh :) tror det var engelsk bil, gult skilt bak. å ja.. det var med mobilen jeg tok bilde... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 han råner en del han stordalen! så den for noen dager siden utenfor Savoy. Men FY FAEN!!!! han har kantkjørt den ene felgen allerede!!!!!!!!! uff Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hehe, kosta ikke de felgan 90 000 lapper el no a? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hehe, kosta ikke de felgan 90 000 lapper el no a? :D 90 millioner er drøyt for en felg. Det er Jeremy Clarkson fra Top Gear som kjørte om kapp med fly og ferge fra England. Står i dagbladet idag. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 90 millioner er drøyt for en felg. Det er Jeremy Clarkson fra Top Gear som kjørte om kapp med fly og ferge fra England. Står i dagbladet idag. Finner ikke artikkelen jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Finner ikke artikkelen jeg :( side 12 står det på. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 90 millioner er drøyt for en felg. Det er Jeremy Clarkson fra Top Gear som kjørte om kapp med fly og ferge fra England. Står i dagbladet idag. hehe... 90 lapper mente jeg.. aka 90 000 kr Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hehe.. mange som har sett den i dag tror jeg.. fikk to telefoner fra folk som hadde møtt den i dag :) ene var fra en kamerat som først pratet en snutt med folket som kjørte, for så å legge seg etter og prøve ett "drag".. endte bare med at han "prøvde å starte bilen i fart"... (S6 4.2).. gikk visst styggandes godt den stjernegrisen der :D gøy Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 går så jævlig!!!!! den ibleølfem trrror at den drar de meste assss! syk stor, rart han får lov til å kjøre3 uten skilt forran.....-...-.,.-jeg er russ!:Llkjsklj Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 går så jævlig!!!!! den ibleølfem trrror at den drar de meste assss! syk stor, rart han får lov til å kjøre3 uten skilt forran.....-...-.,.-jeg er russ!:Llkjsklj fyllesjuk i dag elle;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 fyllesjuk i dag elle;) Ja!! :( fy faen, heh men var verdt det :) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Ja!! :( fy faen, heh men var verdt det :) Tipper at du gjorde deg litt til jeg, så folk skulle se at du var full? :) Hvis du er så dårlig til å skrive, så hadde du sikkert ikke greid å komme deg inn på forumet heller. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 side 12 står det på. Flause, letet etter på nettavisen jeg :) Er det rart det er krig i verden med så rare misforståelser chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Flause, letet etter på nettavisen jeg :) Er det rart det er krig i verden med så rare misforståelser chicken Seriøst, lages det aviser i papirformat enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Tipper at du gjorde deg litt til jeg, så folk skulle se at du var full? :) Hvis du er så dårlig til å skrive, så hadde du sikkert ikke greid å komme deg inn på forumet heller. hehe gikk vel heller på å gidde å konse for å skrive elr ikke, tror jeg skrev på en annen tråd og og der mener ejg å huske at jeg konset :? men uansett, er vel ikke det tråde handler om. Hadde vært fett å fått med stordalen på gatebil med slr'en! Gatebil bør ta kontakt! :D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg