golf-man Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ikke bilen til stordalen det der. han gamle engelsk mannen på topgear som var i byn en tur.... kjørte fra england til norge på 24 timer.... slå den... sto i vg på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 det kan ikke stemme, hvorfor har han norske skilter på den da? :? gi meg link til den artikkelen!? Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvis dere begge leser hele den korte tråden, så står det at det er i papirutgaven til Dagbladet, og at det er Jeremy Clarkson fra Top Gear. :rolleyes: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvis dere begge leser hele den korte tråden, så står det at det er i papirutgaven til Dagbladet, og at det er Jeremy Clarkson fra Top Gear. :rolleyes: hehe sorry :) sykt med to slr'er i byen da! er vel ikke lagd så mange av de! Faen at jeg ikke visste at Jeremy var her, da skulle han fått signert noen dvd'er :) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Episoden med løpet ble vist i går i England hvis noen bryr seg. Får ikke sett den før jeg kommer hjem. :( Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ganske bra episode :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ganske bra episode :) Du har lastet den ned da? Torrentlink elns settes pris på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Så nettopp episoden.:D Det sykeste må være Aston Martin DBR9....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Du har lastet den ned da?Torrentlink elns settes pris på :) Ikke lov å diskutere slik på dette forumet. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er det en sånn som står på autostern på ullevål? Selgeren der oppe var så stolt av den og ville vise, men jeg var så irritert på han så jeg gadd ikke se annet enn på prisen. 4.9 sto det. Er det den? Den liknet hvertfall :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 ikke bilen til stordalen det der. han gamle engelsk mannen på topgear som var i byn en tur.... kjørte fra england til norge på 24 timer.... slå den... sto i vg på lørdag Big Deal!! Kjører fint opp til Finnmark (ca. 200mil) på 24 timer, og da kjører man ikke på en eneste motorvei, snarere det aller mest mulige motsatte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 SLRèn til stordalen har vært ett par ganger innom jobben min, lakkerte to felger for han, det er en helt sinnsyk lyd i den bilen, den står fortsatt hos bertel o steen autostern i sogns veien, (smart avdelingen). Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Torrentlink elns settes pris på :) Værsågod... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Værsågod... :) :) titegn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Vi fikk besøk av DL10000 på brygga her om dagen og... http://www.syrre.com/SLR003.JPG http://www.syrre.com/SLR004.JPG http://www.syrre.com/SLR005.JPG http://www.syrre.com/SLR006.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg