Gå til innhold

Bilopphuggere i sverige

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

Skulle vore i sverige å henta 2-3 B230FK motora neste helg, men fins det noken bilopphuggera litt nær norskegrensa? gidde ikkje kjøre helt over til stockholm..

 

Samt like mange JT 3" anlegg og dumpventila sombrero

 

Noen som har ranet en bank?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det skal være en rett forbi svinesund et sted, men er usikker på hvor.

det finnes threads om det på forumet et eller annet sted.

 

 

røsnæs bilopphuggeri ligger i berg

 

http://www.rosnes.net

 

1789

Berg i østfold

 

Åpent man-fre. 08-18

lør: 09-14

 

Tlf 69195322

 

100 000 deler på lager.

sender over hele landet

3mnd. GARANTI

 

Hvis du finner ut en pris påp en slik motor der. da er jeg intresert i å få vite den.

:rolleyes:

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skal du me 3 motorer, tre dumper, og 3 eff anlegg ?

 

Et par av kompisene dine som har funnet ut at dem vil ha turbo eller ? :D

 

ja, et par kompiser og en på jobb som vil ha samme motor som meg.. og jeg skjønner dem både med tanke på ytelse og forbruk sombrero men mest av alt vil dem ha dumpventil :D

 

Noen som har ranet en bank?

hehe, nei. jeg har allerede slik motor så jeg skal ikke betale. bare kjøre å hente. må sikkert bytte motorer også sombrero

 

lurer på om jeg finner 3 gode FK/FT motorer innenfor et relativt lite område nær grensa (kjører til stockholm om jeg må. men ikke lenger enn nødvendig) der jeg også får 3stk gasswire, tankarmatur, B230F svinghjul. såklart til en vetig pris (sek uten moms. og EVENTUELT betale norsk moms på grensa om tollerne er på jobb.. sombrero)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva pris en FT/FK/ET koster i sverige da...?

 

motor som er kjørt 200 000 for eks?

komplett med el.anlegg og alt av intercooler og +++

 

Ser ut som sommerjobben er i boks då då havna det vell turbomotor under panseret med til slutt

 

skal pendle til jobb kvar dag no dei neste 2 åra...å skal køyre volvo!!! gidde ikkje å køyre japansk pappboks berre fordi den bruker lite bensin!!men vil ha noke litt sprekere...B230a blir for slapt. sjølv om den er ganske økonomisk

risikera ikkje liv å helse pga bensin forbruk angry

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår