DaButcher Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hei, Hva er differansen på vanlige og servo bærekuler til 240? Er det noen her som har noen servo bærekuler til 240 til salgs for en rimelig peng? Edit: jeg fant: Det er forskjellige bærekuler for servo og ikke servo. De for ikke-servo er rette og dermed lik på hver side. Det for servo skal peke litt fremover. Årsaken til dette er at servien bygger litt mer en en vanlig styresnekke og dermed blir vinkelen på styrestaget annerledes. Styrestagene or forøvrig også forskjellige, men her er det umulig å gjøre feil siden de for servo har utvendig, mens de andre har innvendige gjenger.(Kinder-egg). jeg er intr.i å kjøpe bærekuler i fin stand. blir vel mest sannsynlig til at jeg kjøper nye, da jeg tror de ligger på 800kr elns. nye.. men om noen har noen i fin stand, kjøper jeg gjerne de for en fin sum. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Mekonomen selger dem til 511,- pr. stk. husk også at de ikke er like på HS og VS på volvo med servo Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvis du bare vil ha dem billig, så tar vel Biltema 149kr elns per stykk. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Det for servo skal peke litt fremover. Årsaken til dette er at servien bygger litt mer en en vanlig styresnekke... noen som vet ca hvor mye castervinkelen påvirkes med servobærekuler kontra vanlige rette? evt blir castervinkelen mye forandret hvis man monterer servokulene vend "bakover" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Det for servo skal peke litt fremover. Årsaken til dette er at servien bygger litt mer en en vanlig styresnekke... noen som vet ca hvor mye castervinkelen påvirkes med servobærekuler kontra vanlige rette? evt blir castervinkelen mye forandret hvis man monterer servokulene vend "bakover" fikk mine nye bærekuler fra BCB i går, og det er etter de kun V.side som ikke lik H.side er lik på alle modeller. Står slik i fakturanen Bærekule vs. servo Bærekule hs. alle modeller Edit: Har sjekke de jeg har fått og det er bøyd litt fremover på begge sidene, men de har forskjellig nummer stemplet inn. Bærekule på vs. er ca 1,5 - 2 cm lengre frem en den på ikke servo Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg