WireD Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hei alle sammen! jeg har ikke postet så mye på dette forumet, men har lest en god del, og det som irriterer meg er at folk skal være så jævla kule og tøffe i trynet hele tiden! HVORFOR må du svare hånlig eller sarkastisk på en tråd bare fordi det gikk en liten faen i deg den dagen? hvorfor må lissom folk ta alt så jævla alvorlig om noen kommer med en kommentar nevnt over, eller for den saks skyld, en litt morsom kommentar med et smilefjes på i tillegg??? dere er da for pokker siviliserte mennesker som tåler en spøk!??!?! om dere ikke gjør det, bare be folk om å holde seg til topic, IKKE NOE MER! jeg skjønner det ikke. vi sitter her å knatrer på tastaturet, og deler tanker, erfaringer, følelser og bilder/videoer om en felles interresse vi har, nemlig automobilen, og alt som hører med den. noen liker blå biler, noen liker røde biler, noen liker yankees, andre liker tyskere, mens noen liker japser osv.... sånn er det bare. selv om du ikke liker for eks. en volvo, så trenger du ikke slenge andre folk som liker denne bilen, full i drit!!! det skaper bare kvalme! jeg inviterer herved alle til en knasende fest i storesvingen på rudskogen, hvor man sitter side om side, volvofans, som bmwfans osv. og NYTER de heftige kjærrene som svir forbi, gummien spruter, røyken dekker områdene, luktene, lydene, synet, pilsen knekkes i broderlig fellesskap og snusen sendes rundt :) velkommen alle sammen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Som jeg skulle sagt det selv ;) Jeg kommer!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 da er vi to stk :) jaja, det blir masse pils på oss da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Høres ut som en plan! Får se hva framtiden bringer :) Bra innlegg wired, styr heller aggresjonen mot fotobokser og bomringer sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 da har vi en deal, tobias! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 im in, deler på pilsen og jeg da :D for snuser ikke så da må jeg dele andre ting. Er helt enig ang den drittsleninga ( vet jeg enkelteganger har gått over streken men men ) God helg alle sammen:D Mvh Erik :peace: Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bra post... Er nok noen som trenger en påminner... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Er nok bare slik forumet har blitt ja.. masse kule folk.... ;) Og Gatebil på rudskogen ja.. de fleste skal nok dit... MEN.. vent med den jævla alkoholen til kvelden da... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bilforumet er stort og vi har alle typer mennesker her inne, men vi har vel samme interesse? Jeg tror problemet ligger i at noen har lavere terskel for toleranse. At f.eks når noen kaller bilen din stygg og harry, at man bare hever seg over slike utsagn. For innerst inne vet man at man har en bil som man elsker...Og det er det som teller. Jeg bare smiler når folk kaller bilen min for kebabtralle eller wannabe-M3. :smilbmw Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 man må bare heve seg over folk som kommer med dårlige eller negativt rettede utspill. noen folk må prate dritt om andre, da er det to volvo fans med i svingen, meg og ealoken! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bilforumet er stort og vi har alle typer mennesker her inne, men vi har vel samme interesse? Jeg tror problemet ligger i at noen har lavere terskel for toleranse. At f.eks når noen kaller bilen din stygg og harry, at man bare hever seg over slike utsagn. For innerst inne vet man at man har en bil som man elsker...Og det er det som teller. Jeg bare smiler når folk kaller bilen min for kebabtralle eller wannabe-M3. :smilbmw Når du sier det, så er det på tide du kommer deg til Skien så vi opel og bmw gutta kan dele en kebab :) Vi opel gutter i skien spiser også kebab. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hei alle sammen! jeg har ikke postet så mye på dette forumet, men har lest en god del, og det som irriterer meg er at folk skal være så jævla kule og tøffe i trynet hele tiden! HVORFOR må du svare hånlig eller sarkastisk på en tråd bare fordi det gikk en liten faen i deg den dagen? hvorfor må lissom folk ta alt så jævla alvorlig om noen kommer med en kommentar nevnt over, eller for den saks skyld, en litt morsom kommentar med et smilefjes på i tillegg??? dere er da for pokker siviliserte mennesker som tåler en spøk!??!?! om dere ikke gjør det, bare be folk om å holde seg til topic, IKKE NOE MER! jeg skjønner det ikke. vi sitter her å knatrer på tastaturet, og deler tanker, erfaringer, følelser og bilder/videoer om en felles interresse vi har, nemlig automobilen, og alt som hører med den. noen liker blå biler, noen liker røde biler, noen liker yankees, andre liker tyskere, mens noen liker japser osv.... sånn er det bare. selv om du ikke liker for eks. en volvo, så trenger du ikke slenge andre folk som liker denne bilen, full i drit!!! det skaper bare kvalme! jeg inviterer herved alle til en knasende fest i storesvingen på rudskogen, hvor man sitter side om side, volvofans, som bmwfans osv. og NYTER de heftige kjærrene som svir forbi, gummien spruter, røyken dekker områdene, luktene, lydene, synet, pilsen knekkes i broderlig fellesskap og snusen sendes rundt :) velkommen alle sammen! :) Vel talt :) Skal svi litt gummi for deg ;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Er ulovlig å drikke inne på området da, :yak: men jeg joiner på svartsvidde pølser, blaute lomper, knust potetgull og glovarm cola! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bra sagt :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 kjekt å se at det er andre som også har samme tanker om dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg