Gå til innhold

Mazda Power

Ranger emnet


torarne

Anbefalte innlegg

Hva med dekk utgiftene da, Rolf! :roll: Deg med enda mere hester er ikke en god ide, men jeg tror jo Blå ring osv hadde satt pris på det. hehe.. :)

 

Tja... er vel mer et ønske om enda litt mer kraft, vet ikke helt hvordan det skulle fikses heller. Det er Dekkmester'n som får mine sure kroner :oohh Merkelig at ingen klarer å lage dekk med litt karakter og stammina sukk :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 hk skulle vel passe meg sånn omtrent ja :) Kall det heller behersket entusiast... Ingen vits med en sprek bil hvis man ikke utnytter det litt :rolleyes:

 

Er kanskje mer riktig med behersket entusiast ;)

Befinner meg i samme gruppen sjøl vil jeg tro.

Uansett. girkassa mi ser ut til å holde bra selv om jeg sannsynligvis har 200hk fra 2 literen min.

Det hender at klutchen slurer litt når jeg blir litt for entusiastisk ved igangsetting. men har planer om en oppgradering av det punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å kikket litt på remus nå. Har remus stuss på bilen min. sto å hjemmesiden deres at den skulle gi bedre gjennomstrømming og effekt. noen som vet hvor mye? kan ikke være store kreftene? hjelper det noe på hk'n å skifte ut katalysatoren med den de har? tenker på den som er godkjent å ikke den racing katalysatoren. svar gjerne også effektøkning med den racing katalysatoren. vært kjekt med enda litt mer fraspark :) har 1,8l v6 jeg da ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår