Gå til innhold

noen spennende prosjekt?

Ranger emnet


Schlasken

Anbefalte innlegg

Originally posted by Import Tuning

Det går en 3. Gen RX-7 her i Lillestrøm med 3 rotor. og det er en annen som bygger en MX-5 med 3 Rotor.

 

:D :D :D

 

 

Damn hvordan ser disse ut? Hvem er dissa folka? Få de på forumet da Reidar :D

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Import Tuning

jeg tror til og med at det går en B2000 pickup med 3 rotor her oppe :)

 

Disse gutta er ikke nett folk som oss hehehe :)

 

jeg så en rød rx7 fd3 som tok av mot kløfta i går... Med flotte prøveskilter... han ga på litt men den virka ganske orginal bortsett fra noe grove enderør!:cool:

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

jeg tror til og med at det går en B2000 pickup med 3 rotor her oppe :)

 

Disse gutta er ikke nett folk som oss hehehe :)

 

 

Jeg syntes du skal sjekke ut denne linken for dem jeg, så veit du hva du skal kjøpe i gave neste bursdag :D ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

ja det er en annen jeg har skaffet HKS super drager til. den er ellers ganske orgial ennå.

 

 

hehe! Ja du får be han komme til meg, har garantert større utvalg på RX7 :D heheehe

grinchy

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Her er hva jeg trenger for å få en 20b motor i Rx7n!

 

+Basic Rebuild of Engine

+Custom subframe

+Custom Engine mounts

Turbo System (use stock 20B)

+convert to nonseq. & new vac hoses

+Downpipe (custom)

+Intercooler (adapt existing FMIC or custom)

+Intercooler piping & hardware (custom)

Intake

+Contained Air Filters (K&N or comp)

+Intake piping & hardware (custom)

Eng Mgmt Sys & Electrical (aftermarket)

+Basic system not capable of split timing

+Use ECU wiring harness

+Wide-Band O2 (FJO or comp)

+Battery (relocate)

+Tachometer modification

Fuel & Ingnition

+Ignition coils (aftermarket)

+Plugs

+Plug Wires (aftermarket)

+Fuel Injectors (bore & clean exisiting)

+Fuel Pump (Denso)

+Fuel Lines (use existing)

+Fuel Pressure Regulator (use stock)

Cooling system

+thermostat

+thermostat housing (custom)

+flush & fill coolant

+radiator (custom Griffin)

+radiator fans

+hoses (custom)

+AST (eliminate or replace with metal)

Drivetrain

+Flywheel (use stock FD)

+Clutch (ACT HD or twin plate)

+Transmission (use stock FD)

+Differential (use stock FD)

+Rear Axles (use stock FD)

+Driveshaft (use stock FD)

+Driveshaft loop

+PPF (use stock FD)

+Differential bushings (use stock FD)

+Trailing arms (use stock FD)

Exhaust

+Catalytic (use stock FD/high flow preferred)

+Catback (use stock FD/high flow preferred)

Oiling System

+Use stock 20B wet sump system

 

 

I australia kan man få de bygd for ca 18.000US$, komplett ink arbeid. Men i usa koster det oppimot 50.000$

 

Abselutt ikkeno budget bygg! Så dette er bare noe man drømmer om i natten...! Tror jeg skal pent greie meg med 16b motor ja :D

 

 

Redd jeg trenger mere plass for og ta med alle modsa jeg har gjordt for og få min osm den er :D

 

Så det er bare og gå til arbe og husk man behøver ikke kjøpe alt ferdig man kan laga selv :D

 

Era

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Her er hva jeg trenger for å få en 20b motor i Rx7n!

 

+Basic Rebuild of Engine

+Custom subframe

+Custom Engine mounts

Turbo System (use stock 20B)

+convert to nonseq. & new vac hoses

+Downpipe (custom)

+Intercooler (adapt existing FMIC or custom)

+Intercooler piping & hardware (custom)

Intake

+Contained Air Filters (K&N or comp)

+Intake piping & hardware (custom)

Eng Mgmt Sys & Electrical (aftermarket)

+Basic system not capable of split timing

+Use ECU wiring harness

+Wide-Band O2 (FJO or comp)

+Battery (relocate)

+Tachometer modification

Fuel & Ingnition

+Ignition coils (aftermarket)

+Plugs

+Plug Wires (aftermarket)

+Fuel Injectors (bore & clean exisiting)

+Fuel Pump (Denso)

+Fuel Lines (use existing)

+Fuel Pressure Regulator (use stock)

Cooling system

+thermostat

+thermostat housing (custom)

+flush & fill coolant

+radiator (custom Griffin)

+radiator fans

+hoses (custom)

+AST (eliminate or replace with metal)

Drivetrain

+Flywheel (use stock FD)

+Clutch (ACT HD or twin plate)

+Transmission (use stock FD)

+Differential (use stock FD)

+Rear Axles (use stock FD)

+Driveshaft (use stock FD)

+Driveshaft loop

+PPF (use stock FD)

+Differential bushings (use stock FD)

+Trailing arms (use stock FD)

Exhaust

+Catalytic (use stock FD/high flow preferred)

+Catback (use stock FD/high flow preferred)

Oiling System

+Use stock 20B wet sump system

 

 

I australia kan man få de bygd for ca 18.000US$, komplett ink arbeid. Men i usa koster det oppimot 50.000$

 

Abselutt ikkeno budget bygg! Så dette er bare noe man drømmer om i natten...! Tror jeg skal pent greie meg med 16b motor ja :D

 

Det kaller jeg smørbrødliste!!

Eller er det handlelista til mamma?? :D

LOL

Skjønner godt at du kan klare deg med 16b'n ja.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Hmmm nesten så jeg likte denne fargen bedre? Hva syntes dere?

 

Den digga jeg.

 

Likte den bedre.

Har alderig vært fan av flasshy farger går så fort lei a de.

 

Men de synes bedre de flassye.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår