Gå til innhold

Bmw 525i 1989 mod

Ranger emnet

Bug

Anbefalte innlegg

jah detta er da "tråden" om Nazijernet mitt :> fikk beskjed om og lage meg en egen tråd så det gjorde jeg..

kjøpte altså bilen for 30,000,- (pruta fra 40 batman )

Og siden det har jeg brukt godt over 20 på fikse den opp til norsk standard ifølge Naf... jadaaaa. kule de.

men vaffal har ikke fått satt på noe styling av noe slag ennå.. for vet ikke hva jeg bør sette på bilen. noen som kan hjelpe meg med og finne noen url sider og sånt hvor jeg bare kan få titta litt og sånt.. hadde vært supert!

og om noen vet hvordan man fikser takluka uten og betale 14,000 til Bilsalongen i skien (telemark) hadde det vært flott hehe.

Ps! skal legge ut bilder så fort jeg greier det... og når sola skinner over langesund, for da er det sommer på jorda :rolleyes:

På forhånd takk

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah detta er da "tråden" om Nazijernet mitt :> fikk beskjed om og lage meg en egen tråd så det gjorde jeg..

kjøpte altså bilen for 30,000,- (pruta fra 40 batman )

Og siden det har jeg brukt godt over 20 på fikse den opp til norsk standard ifølge Naf... jadaaaa. kule de.

men vaffal har ikke fått satt på noe styling av noe slag ennå.. for vet ikke hva jeg bør sette på bilen. noen som kan hjelpe meg med og finne noen url sider og sånt hvor jeg bare kan få titta litt og sånt.. hadde vært supert!

og om noen vet hvordan man fikser takluka uten og betale 14,000 til Bilsalongen i skien (telemark) hadde det vært flott hehe.

Ps! skal legge ut bilder så fort jeg greier det... og når sola skinner over langesund, for da er det sommer på jorda :rolleyes:

På forhånd takk

Dette syns jeg er fint:

DanielM5-3.jpg

DanielM5-1.jpg

Rent og pent

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder takker vi aldri nei til;)

Hjelper også hvis du sier hva som er problemet med takluka di.

Tviler på at akkurat jeg kan hjelpe deg, men det er det alltid noen andre som kan.. Beskriv problemet!

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider