T0mmen Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hei. Er det noen av dere Golf "elskere" som skal ivei på Lånke på treffet imorgen? Hørte rykter i at det skulle komme en syk Golf II dit, med over 700hk? Jeg selv skal dit. Må opp å kjøre TIDLIG imorgen..:( Men er nok verdt det:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg har litt lyst til å ta turen,men er ikke ferdig på jobb før 1400 i morgen,og det tar ca 2 timer å kjøre dit,så jeg vet ikke om det er verdt det?! Hvor lenge holder dem på der ute da? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 treff i morgen? hvor? når? hvilke biler? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 faen, slutter ikke på jobb før 18... :/ hvis ikke hadde jeg vært der! ta bilder, T0mmen! :) Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Pater: På Lånke like ved Trondheim, begynner kl. 10:00. Og varer en stund utover dagen. Mange biler kommer, det kommer en Golf II med over 700hk i også. Den gleder jeg meg til å se:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Sørg for og ha med kamra noen! Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kamera blir tatt med, og mange bilder av forskjellige biler/bilstereo vil bli tatt. Kommer med bilder imorgen eller Søndagen. Gled dere, mye vil bli tatt:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hvorfor skal det alltid være treff når jeg skal drikke!!!!? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hvorfor skal det alltid være treff når jeg skal drikke!!!!? ehm.... hvorfor må du absolutt drikke når det er treff da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 klarer ikke å vente mer, vil se bilder! angry Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Bildene skal jeg prøve å få lagt ut iløpet av kvelden. Kommer karnsje med noen få små filmsnutter også. Var sinnsykt rått å være der. Mye tøffe biler:) Eneste som var kjedeli, var at JEG måtte være sjåfør:( Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Her kommer da noen bilder fra treffet Lørdagen på Lånke: Her er et bilde av en BMW til en kamerat, samt noen andre biler. Her er bilde av en BMW Alpina. Var en del folk der også. Faktisk ganske mange. Legg merke til eksosanlegget på denne Volvo'n:) Denne sto å spillte musikk, og det hørtes ut som et sykt anlegg. Her er BMW'n til kameraten min, som er en 325I E36. Tøft med Intercooler slik og rørene:) Golf III med Laborgini dører. Her er Wheelie PitStop sin Nissan 200SX. Her er det en Volvo 740 (tic?) i Breisladd konk. Vi kom ganske sent, så fikk ikke med oss alt. Og det er en kamerat som har tatt bildene, så det er ikke med Golf II. (Litt dårlig, men får leve med det) Hehe! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Skulle være en kjenning av en kjenning oppå der med en temmelig fet oransje toer med enormt anlegg. Eneste bildet jeg har å fremskaffe nå er dette: Har ikke sett den selv så håper den sneik seg med på noen bilder. notin Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er spent på om 700hk golfen kom ? eller var det bare løgn ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg så ikke noen spes Golf der jeg:( Bare en RS blå Golf 2, og noen andre (ikke spes stylet). Men vi kom rundt 1 halv 2 tia på dagen, så ble ganske sent. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg