Swidish Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Fordi de drar til helvete fra deg. Du kan utfordre moped og lett (pass deg litt for enkelte fulleffekt letter, :P), men mellomtung og tung bør du passe deg for. Ja, de griser meg, men det er fortsatt fett med et race... Men lett sykkler... trukke det..., det må være fra 0-20 i såfall Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 For noen år siden så hadde jeg en eller annen sykkel på høyresiden, ventet på grønt lys fra Danmarksplass innover mot Bergen sentrum. Jeg kjørte 929 V6'er, og selv om den ikke er noe superfantom (enda) så er den skummelt spenstig. Har ikke peiling på hva sykkel det var, sånt kan jeg desverre ikke. Men jeg får i alle fall med meg at han ruser sykkelen godt mens han venter på grønt. Det herlig frustrerte blikket han sender meg når han ikke greier passere fronten på bilen var så deilig, langt bak i ryggmargen. JADA, jeg vet det er barnslig og fyfy, men jauh - det skjedde bare. :) Av og til er det utrolig gøy med en "gubbebil". Eller, det er egentlig alltid gøy. Damen mener jeg er håpløs, såklart. moped kansje? hehe Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ja, de griser meg, men det er fortsatt fett med et race... Men lett sykkler... trukke det..., det må være fra 0-20 i såfall Turbo-Lancia er kult. Har større sjangs enn en bmw 3-serie ihvertfall. Selvom den også får pisk så det holder av en tung sykkel. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ser jeg en TL så fyrer jeg på han jeg :D Bare for lyden seff (øh hva ellers), er jo bare så smått fantastisk lyd i dem syklene :titties: Fulleffekt RS125 med par og tredve hk er vel sub 7 sec da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg ser sykkelen/sjåføren ann før jeg pusher litt bak.. selv om at jeg vet at jeg ikke har sjanse sombrero synes det er rått å høre sykkellyden dure i ørene, idet den havner i horisonten:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Race mot sykler er jo det som er moro!! Har racet med Kawa 600 R-sykkel, tipper det var 95 modell eller omtrent der. Vi lå på motorveien fra Asker til Drammen, han prøvde å kjøre forbi meg X-antall ganger og det klarte han ikke, han kom opp på siden og når jeg la inn 5 giret, dvs. 160 - 170 dro jeg i fra han sakte, men sikkert Race motorsykkel på svingete vei er jo ingen match, der holder de ikke følge ahahahhaha Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har nå mine tvil på det.. Når jeg tar en RS relativt greit, bør en NSR gå enda greiere, og min står oppført med 8,5 til 100.. Regner med at vi snakker om fulleffekt lettsykler her. Men, men.. bare min teori :rolleyes: "|Turbo84" på forumet her hadde en aprilia rs125, den tror jeg nådde 100 på rundt 5-6 sekunder, dro hjulet og greier. Man skal ha ganske så kvass bil for å ta en slik en i aks. Hvem sier at NSR går noe bedre enn aprilia? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Race mot sykler er jo det som er moro!! Race motorsykkel på svingete vei er jo ingen match, der holder de ikke følge ahahahhaha Er morro det ja :) "Problemet" med mange R-sykler er at de (sjåførene) ikke klarer å holde hjulet nede på bakken, dermed slurer de på clutchen og mister fart. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Stemmer nok bra det viking67! Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 "|Turbo84" på forumet her hadde en aprilia rs125, den tror jeg nådde 100 på rundt 5-6 sekunder, dro hjulet og greier. Man skal ha ganske så kvass bil for å ta en slik en i aks. Hvem sier at NSR går noe bedre enn aprilia? Da er den nødt til å være litt mer enn fulleffekt.. Jeg hadde ikke nevneverdige problemer med å følge en fulleffekt RS i aksen, hvertfall ikke fra 50 og opp. Mente omvendt, NSR går hakket dårligere enn RS.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 NSR 125 klarer nok 0-100 på under 7 sek ihvertfall.En R-sykkel av tungt format klarer nok 0-100 på 2-3 sek. Så de utfordrer man ikke med bil såfremt du ikke kjører en av de gode gamle gruppe B rallybilene eller formel 1. :D Er nok ikke mange som klarer å kjøre en MC fra 0-100 på 2-3 sek, selv om sykkelen klarer det på papiret. Med bilen kan man sidesteppe, og man drar ikke rundt akkurat. :) I høy fart er det lettere å 'ta' sykler da, f.eks en 600 har lite motor i forhold til luftmotstanden i 200+. Med Nissanen jeg hadde har jeg seget fra noen sykler. Har ikke prøvd med Hondaen, men den er nok ikke så kjapp i høy hastighet pga manglende moment. doh Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Turbo-Lancia er kult. Har større sjangs enn en bmw 3-serie ihvertfall. Selvom den også får pisk så det holder av en tung sykkel. Turbo-Lancia er konge ;) Og har da kjørt om kapp med nok sykkler til å vite hvor landet ligger... Men det er moro allikevel ;) Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Er nok ikke mange som klarer å kjøre en MC fra 0-100 på 2-3 sek, selv om sykkelen klarer det på papiret. Med bilen kan man sidesteppe, og man drar ikke rundt akkurat. :) I høy fart er det lettere å 'ta' sykler da, f.eks en 600 har lite motor i forhold til luftmotstanden i 200+. Med Nissanen jeg hadde har jeg seget fra noen sykler. Har ikke prøvd med Hondaen, men den er nok ikke så kjapp i høy hastighet pga manglende moment. doh De fleste klarer å holde den 0-100 akserlasjonen på papiret til syklene. De fleste tung mc klarer over 100 på første giret så det blir ikke noe tap ved giring. Eneste problemet jeg ser er at noen feiger litt ut når forhjulet begynner å få litt luft under seg. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 De fleste klarer å holde den 0-100 akserlasjonen på papiret til syklene. De fleste tung mc klarer over 100 på første giret så det blir ikke noe tap ved giring. Eneste problemet jeg ser er at noen feiger litt ut når forhjulet begynner å få litt luft under seg. Du mener at de fleste klarer de teoretiske 0-100 tallene? Det er stikk motsatt av det de jeg kjenner som kjører sykkel sier. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Race mot sykler er jo det som er moro!! Har racet med Kawa 600 R-sykkel, tipper det var 95 modell eller omtrent der. Vi lå på motorveien fra Asker til Drammen, han prøvde å kjøre forbi meg X-antall ganger og det klarte han ikke, han kom opp på siden og når jeg la inn 5 giret, dvs. 160 - 170 dro jeg i fra han sakte, men sikkert Race motorsykkel på svingete vei er jo ingen match, der holder de ikke følge ahahahhaha Gruser den evo'en din hele veien til 280 uansett når vi starter akserlasjonen, med lommeraketten. :D Svinger blir noe annet. Men på bane så går det unna. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.