AfroAlien Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 litt off.. men hvilken modell er det du får da? jeg hadde en 98mod 750R.. veldig morro sykkel.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 litt off.. men hvilken modell er det du får da?jeg hadde en 98mod 750R.. veldig morro sykkel.. Er en strøken 1994-modell. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan G. Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 For noen år siden så hadde jeg en eller annen sykkel på høyresiden, ventet på grønt lys fra Danmarksplass innover mot Bergen sentrum. Jeg kjørte 929 V6'er, og selv om den ikke er noe superfantom (enda) så er den skummelt spenstig. Har ikke peiling på hva sykkel det var, sånt kan jeg desverre ikke. Men jeg får i alle fall med meg at han ruser sykkelen godt mens han venter på grønt. Det herlig frustrerte blikket han sender meg når han ikke greier passere fronten på bilen var så deilig, langt bak i ryggmargen. JADA, jeg vet det er barnslig og fyfy, men jauh - det skjedde bare. :) Av og til er det utrolig gøy med en "gubbebil". Eller, det er egentlig alltid gøy. Damen mener jeg er håpløs, såklart. Sikkert en "hårete" 125ccm ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Sikkert en "hårete" 125ccm ?? en nsr med div mods har jeg hørt klarer 0-100 på 5-6 sekunder, da lurer jeg på hva som var gjort med 939n at man gasser på betyr ikke at man mener "jeg pisser på bilen din", hadde et svært hyggelig "race" med en leon cupra fra sandefjord til oslo, er ikke noen hemmelighet at han hadde slått meg om han prøvde men vi kjørte bare slalom i maksfarta mi hele veien hehehe. med nsren altså Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 en nsr med div mods har jeg hørt klarer 0-100 på 5-6 sekunder, da lurer jeg på hva som var gjort med 939n Duh, ikke kimse av noe du ikke har sett under panseret på :P Jeg klarer fin straks over 7-sekundet, og mer skal det bli straks jeg får ordnet turbo og topper på plass. Hakke peiling på sykkel, men det var noe høyt og stygt noe. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Duh, ikke kimse av noe du ikke har sett under panseret på :P Jeg klarer fin straks over 7-sekundet, og mer skal det bli straks jeg får ordnet turbo og topper på plass. Hakke peiling på sykkel, men det var noe høyt og stygt noe. hehehe kul historie, 7 sek er bra! :D, har en del morsomme historier med peder som jeg har latt dra meg såvidt til jeg ser gliset for så å bånne gassen :D (nsr) lykke til med prosjektet thumpsup Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Sykler skal man bare ikke utfordre, er regelen min :)Med mer eller mindre det er lett eller mopeder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biturbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 For noen år siden så hadde jeg en eller annen sykkel på høyresiden, ventet på grønt lys fra Danmarksplass innover mot Bergen sentrum. Jeg kjørte 929 V6'er, og selv om den ikke er noe superfantom (enda) så er den skummelt spenstig. Har ikke peiling på hva sykkel det var, sånt kan jeg desverre ikke. Men jeg får i alle fall med meg at han ruser sykkelen godt mens han venter på grønt. Det herlig frustrerte blikket han sender meg når han ikke greier passere fronten på bilen var så deilig, langt bak i ryggmargen. JADA, jeg vet det er barnslig og fyfy, men jauh - det skjedde bare. :) Av og til er det utrolig gøy med en "gubbebil". Eller, det er egentlig alltid gøy. Damen mener jeg er håpløs, såklart. Tvilsomt at sykkelen ga skikkelig gass. Svært få tunge sykler som ikke klarer 0-100 på under 7 sek. Siter 01 Audi (solgt) 05 BMW 05 GSX-R 1000 06 Touran TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Eg kappa med en Aprilia RS125 med diverse mods her ein dag.. effektannlegg, rave eksosventil og noe mask.. Låg bak den i ca 50, og drog litt innpå opp til 80, og videre måtte eg slakke av for ikke å kjøre stakkaren ned :rolleyes: så nsr og 0-100 på 5-6 sek.. tja... Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Eg kappa med en Aprilia RS125 med diverse mods her ein dag.. effektannlegg, rave eksosventil og noe mask.. Låg bak den i ca 50, og drog litt innpå opp til 80, og videre måtte eg slakke av for ikke å kjøre stakkaren ned :rolleyes: så nsr og 0-100 på 5-6 sek.. tja... NSR 125 klarer nok 0-100 på under 7 sek ihvertfall. En R-sykkel av tungt format klarer nok 0-100 på 2-3 sek. Så de utfordrer man ikke med bil såfremt du ikke kjører en av de gode gamle gruppe B rallybilene eller formel 1. :D Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 NSR 125 klarer nok 0-100 på under 7 sek ihvertfall. Har nå mine tvil på det.. Når jeg tar en RS relativt greit, bør en NSR gå enda greiere, og min står oppført med 8,5 til 100.. Regner med at vi snakker om fulleffekt lettsykler her. Men, men.. bare min teori :rolleyes: Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Tvilsomt at sykkelen ga skikkelig gass. Svært få tunge sykler som ikke klarer 0-100 på under 7 sek. Vel, det er jo alltid problemet - du var ikke der. Du får unnskylde at jeg ikke legger ut alt om droget mitt, men 7 sec er originalstand med de 197 hestene bilen kom levert med. Jeg har prøvd på mange forskjellige løsninger for å få mer 00mph, selv om jeg har bestemt meg for å gå for Mazdas egen originale turboløsning. (strengt tatt for å få det godkjent.) Hvis du i tillegg visste åssen krysset fra Danmarksplass så ut for et par år siden, så ville du visst at det er en bompengering rett etter. Det er nok umulig for meg å dra bilen opp til 120+ etc etc like fort som en sykkel, men veien opp til femti/seksti som er reellt her, så så han nok noe fortvilt ut. Mer enn det er verken lovlig eller mulig, siden jeg gjerne ville stoppe for bompengeringen også - og helst uten å ende opp i ræven på de bilene som stod der fra før. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biturbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Vel, det er jo alltid problemet - du var ikke der. Du får unnskylde at jeg ikke legger ut alt om droget mitt, men 7 sec er originalstand med de 197 hestene bilen kom levert med. Jeg har prøvd på mange forskjellige løsninger for å få mer 00mph, selv om jeg har bestemt meg for å gå for Mazdas egen originale turboløsning. (strengt tatt for å få det godkjent.) Hvis du i tillegg visste åssen krysset fra Danmarksplass så ut for et par år siden, så ville du visst at det er en bompengering rett etter. Det er nok umulig for meg å dra bilen opp til 120+ etc etc like fort som en sykkel, men veien opp til femti/seksti som er reellt her, så så han nok noe fortvilt ut. Mer enn det er verken lovlig eller mulig, siden jeg gjerne ville stoppe for bompengeringen også - og helst uten å ende opp i ræven på de bilene som stod der fra før. Du har sikkert rett. Jeg tok utgangspunkt i det du sa her: Duh, ikke kimse av noe du ikke har sett under panseret på :P Jeg klarer fin straks over 7-sekundet, og mer skal det bli straks jeg får ordnet turbo og topper på plass. Hakke peiling på sykkel, men det var noe høyt og stygt noe. Siter 01 Audi (solgt) 05 BMW 05 GSX-R 1000 06 Touran TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Sykler skal man bare ikke utfordre, er regelen min :) Hvorfor ikke? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hvorfor ikke? Fordi de drar til helvete fra deg. Du kan utfordre moped og lett (pass deg litt for enkelte fulleffekt letter, :P), men mellomtung og tung bør du passe deg for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.