eirikoo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg skal love deg at jeg gruser den evo'en din hele veien til 280 uansett når vi starter akserlasjonen. :D Hadde vært moro å teste det på en krokete vei også. :) Det er ikke mange biler som holder følge med en sykkel fra 0-250 rett frem da, det er jeg helt enig i. :-) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du mener at de fleste klarer de teoretiske 0-100 tallene?Det er stikk motsatt av det de jeg kjenner som kjører sykkel sier. Du får prøve da. :D Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du får prøve da. :D Jeg? Det er ikke jeg som tror alle klarer fabrikkstall fra 0-100. Men jeg kan godt vise deg at ikke alle klarer det om du vil. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg?Det er ikke jeg som tror alle klarer fabrikkstall fra 0-100. Men jeg kan godt vise deg at ikke alle klarer det om du vil. hehe Sa ikke at alle klarer det. Men sa vel de fleste. Får kanskje si mange istedet da. :D Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Når du sier at dei fleste klarer og få R syklene ned mot fabrikkstall så undrer det meg.. Leser en del i Bike, og testene med R1, GSX R1000, CBR 900RR osv der dei tar akselersjonsmålinger er heller missvisende når det gjelder din påstand. 0-100 går på +- 3,3 sekund med BIKE testførere bak styrene, i tillegg er disse syklene det ypperste va krefter og akselerasjon angår. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Når du sier at dei fleste klarer og få R syklene ned mot fabrikkstall så undrer det meg.. Leser en del i Bike, og testene med R1, GSX R1000, CBR 900RR osv der dei tar akselersjonsmålinger er heller missvisende når det gjelder din påstand. 0-100 går på +- 3,3 sekund med BIKE testførere bak styrene, i tillegg er disse syklene det ypperste va krefter og akselerasjon angår. Ser jo ut til å stemme ganske bra det. Fabrikkstallene på de syklene ligger der omkring. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ser jo ut til å stemme ganske bra det. Fabrikkstallene på de syklene ligger der omkring. Ja, mulig det:P Men du sa 2-3 sekunder i en av de første postene, hvilke sykler er så kjappe da? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ja, mulig det:P Men du sa 2-3 sekunder i en av de første postene, hvilke sykler er så kjappe da? En typisk lyskryss sykkel er jo en Yamaha Vmax 1200. Den klarer nok den tiden. Den kjører fra R-syklene i starten. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Fordi de drar til helvete fra deg. Du kan utfordre moped og lett (pass deg litt for enkelte fulleffekt letter, :P), men mellomtung og tung bør du passe deg for. Eller for å si det på en enkel måte: Fordi vekt/hk forholdet når det gjelder MC (se bort fra moppe og lett nå :)) er av en helt annen verden enn når det gjelder bil :D Edit: Som sagt, svingete veier er tøffere for MC-folket å henge med på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Sykler skal man bare ikke utfordre, er regelen min :) hvorfor ikke det? har du noe grunnlag for det? finnes en del biler som er raskere enn sykler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Gidder du utdype dette? finn _EN_ gateregistrert bil som er raskere enn en ZX-6RR eller en Hayabusa for den saks skyld.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Gidder du utdype dette? finn _EN_ gateregistrert bil som er raskere enn en ZX-6RR eller en Hayabusa for den saks skyld.. X I akselerasjon eller toppfart? Murcielago, Enzo, 911 GT2, Carrera GT osv gruser alle disse syklene i toppfart.. i tillegg henger dem godt med under aksen også! Greit nok at disse bilene ikke er så veldig dagligdagse, men gatebiler, det er dem.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biturbo Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 I akselerasjon eller toppfart? Murcielago, Enzo, 911 GT2, Carrera GT osv gruser alle disse syklene i toppfart.. i tillegg henger dem godt med under aksen også! Greit nok at disse bilene ikke er så veldig dagligdagse, men gatebiler, det er dem.. Det var vel aks det var snakk om her. Ikke mange av disse bilene som tar en Hayabusa fra 0-200. Carrera GT gjør 0-100 på 3,9 0-200 på ca 10 :) Blir vel hengende bak Hayabusaen da... Siter 01 Audi (solgt) 05 BMW 05 GSX-R 1000 06 Touran TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hmm.. Hvorfor kjører ikke sykler fra biler på svingete vei? Eneste årsaken jeg kan se der, er at MC-sjåføren pingler ut litt i forhold til en bileier, som sitter godt fastbeltet inni ei stor metallkasse. Er litt mer risiko å kjøre 100++ på svingete vei med MC, enn med bil. Er ikke alle som tørr å legg sykkelen skikkelig ned i sving, og det er jo ikke så rart, mtp hva som finnes av dritt på norsk veien. I aks rett frem er det jo ikke tvil engang. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biturbo Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Hmm.. Hvorfor kjører ikke sykler fra biler på svingete vei? Eneste årsaken jeg kan se der, er at MC-sjåføren pingler ut litt i forhold til en bileier, som sitter godt fastbeltet inni ei stor metallkasse. Er litt mer risiko å kjøre 100++ på svingete vei med MC, enn med bil. Er ikke alle som tørr å legg sykkelen skikkelig ned i sving, og det er jo ikke så rart, mtp hva som finnes av dritt på norsk veien. I aks rett frem er det jo ikke tvil engang. :D Godt poeng. Siter 01 Audi (solgt) 05 BMW 05 GSX-R 1000 06 Touran TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.