R_sport Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har en motor stående som har gått 110 000...sjølve blokka er gåen men innmaten er forsatt i veldig god stand og lite slitt.. Er ferdig med å bygge med motor-bukk på skulen så trenger nytt prosjekt å leike meg med :rolleyes: Kor masse som er mulig å dreie av eit stempel..? kan ikkje vere masse eg dreier av i tilfelle? Noken som har peiling på akkurat dette? :) Mvh Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har en motor stående som har gått 110 000...sjølve blokka er gåen men innmaten er forsatt i veldig god stand og lite slitt.. Er ferdig med å bygge med motor-bukk på skulen så trenger nytt prosjekt å leike meg med :rolleyes: Kor masse som er mulig å dreie av eit stempel..? kan ikkje vere masse eg dreier av i tilfelle? Noken som har peiling på akkurat dette? :) Mvh spørs hvilke stempler du skal dreie av da, smide lr støpte, skaff deg smide B23ET stempel, å drei av 3mm så får du 7:1 i komp ;) bare å ladde i vei med turbo da :) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Stempla kommer fra en B23. Er ikkje heilt sikkert på kva årsmodell. Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Stempla kommer fra en B23. Er ikkje heilt sikkert på kva årsmodell. altså, når du har så "lite" peil på motor, så tviler jeg du skal begyne å dreie av no stempler ;) ser jo fort om d er støpte lr smide stempler dah :) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Taktykkelsen på stemplene bør ikke bli under 0,07-0.10 ganger stemplets diameter. Eksempel: 90mm stempel bør ha taktykkelse som ligger mellom 6,3-9,0mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Har ikkje so masse peiling enda nei:p men håper på å lære etterkvart :rolleyes: Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg