fribbern Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hvor lønner det seg å ha forsikring for oss som er unge. hvilket selskap er billigst? Har hørt litt rund og være unge med bil er dyyyyyyyyyyyyyyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 sett den på morra di ... jeg fikk en fin forsikring på bilen takketvære han som solgte den til meg .. en billig forsikring på en BMW hos IF :P ikke dårlig det da :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 sett den på morra di ... jeg fikk en fin forsikring på bilen takketvære han som solgte den til meg .. en billig forsikring på en BMW hos IF :P ikke dårlig det da :P Det er ikke alle foresatte som vil ha den på seg. det er litt irriterende for meg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hvor lønner det seg å ha forsikring for oss som er unge. hvilket selskap er billigst? Har hørt litt rund og være unge med bil er dyyyyyyyyyyyyyyrt. Man bør alltid, uansett alder, bonus, og bil ringe rundt. Følgende selskap er greie å kontakte: if.. Gjensidige Sparebank1 Terra og en haug av andre som jeg ikke husker navnet på.. PS: Vær forsiktig med Terra, de er helt topp inntil skaden skjer, bor man i Oslo/Akerhus kommer man borti en takstmann som er fullstendig håpløs, og mener enhver bil over 10 år gammel er verdt max 10-12000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg