Yber Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg har problemer med subbing på min 90 quattro 20V... Det er 7" felg med 215/45-17 og bilen er senket 35mm. Det skal ikke mye til for at de subber i skjermen spesielt bak, men også foran. Er løsningen valsing av skjermene eller må jeg gå ned til 16". Det er vel ikke så voldsomt med 35mm senking og 17" trodde jeg, det er vel flere som har både 40 og 45mm sammen med 17" felger eller? Siter [x]91' Audi S2 Coupè [x]91' Audi 90 quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hei hadde samme problem med bilen min etter ny innkjøpte 19" felger. Tok bare frem gummi hammeren og banka kanten litt inn,,ikke mye som skulle til..Funka helt ok det,så nå subber det ikke.. Ligger bilder av det på sia mi,,under Terje's Volvo :) http://www.freewebs.com/teamshark/ Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg