Gå til innhold

lov og kjøre uten støtfanger?

Ranger emnet

RSS

Anbefalte innlegg

hadde et lite uhell i går... klarte og kjøre bilen inn i et tre(våt vei, en 240 og akkurat fått lappen sier vel det meste)

den blei litt trøkka inn foran, fikk retta ut litt ved hjelp av et tre og et tau :rolleyes:

men fangeren var ikke til og redde, for ikke tak i ny før til mandag...

så lurte på om det er lov og kjøre uten?

ps: er ikke noen som har panser til 240 liggende?

-83 golf gti

-83 golf c/16v snart klar for bane

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de pleier ikke å være så firkantet...

er ikke så sikker på det...har opplevd at de kan være JÆVLIG trangsynte på små filleting....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så sikker på det...har opplevd at de kan være JÆVLIG trangsynte på små filleting....

ja, sant... og nå er jo aspirantene ute. siste uka i april og første uka i mai. det er det hvert år.

men for vel ta sjangsen og kjøre litt... klarer ikke bare og sitte rolig når jeg akkurat har fått lappen :cocain:

-83 golf gti

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et strøkent panser liggende, men det er 86+ halvsnute og du trenger vel det gamle flatnosepanseret.

ja, har det gamle jeg... men jeg trenger hele fronten. som lykter og diverse er festa i... har kanskje en delebil på hånda nå. skal se på den til mandag og se om det er noe jeg kan bruke på den.

men trur ikke jeg for lov til og dra hjem en bil til! nå står det tre biler her ute+mamma sin, så nå begynner det og bli litt fult, hehe

men kommer jeg til og få problemer i en eventult kontrol? når fronten er litt trøkka inn, alt av lykter og sånnt er helt.

-83 golf gti

-96 Audi A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider