svee Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hello.... noen som vet hvor man kan få tak i styling/tuning till sunny sr.. ? Jeg har sett en del etter baklykter for eksempel... Noen som vet noe...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 er d N14 modellen du har? jeg har isåfall komplett styling kitt til denna, fronfanger,bakfanger å sideskjørt...sjekk her--- har og luftinntak type GTi-R og lyktelister viss du er intresert.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svee Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hva er forskjel på n13 og n14??? åssen finner jeg ut hva jeg har... Det eneste jeg vet er at det er en sunny sr 1993 model...er inntrisert i luftintakene og hvis du vet om noen lexus baklykter som passer..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 N13: 86-91 N14: 91-95 Finnes såvidt jeg vet ikke Lexuslykter til denne bilen - gudskjelov. :) Lyktemodifisering. <-- Trykk. Er ikke sikkert du får samme resultatet på en hatchback. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svee Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hmmm... er det en baklykt som passer til sunny sr.? Jeg så på den linken du la ut at det er jo ikke samme bil.. en ting til... den slangen som går inn i luftfilter deksel/ holderen noen som vet hva det er? det ser ut som den går fra motoren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 må advare deg ang. luftinntaket...d er ikke helt d samme som du såg på carcept sine sider, er dette! og disse men d er jo så å si d samme....men du vil ikke ha skjørtesettet da!? kjøp hele pakka! I GIVE GOOD PJAIS!:D:D den slangen du nemner.....hakke pailing...vakuumslange kansje??:S Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hmmm... er det en baklykt som passer til sunny sr.? Jeg så på den linken du la ut at det er jo ikke samme bil.. Baklykta er til sedan/kombi utgaven. Det var bare et eksempel. Her er det utført på en hatchback baklykt: Bilde. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Funnet på eBay i dag: Klare blinkers http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10402&item=4546517462&rd=1 GTi-R panser http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10402&item=4546733564&rd=1 Kudos Evolution grill (et must) :) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43118&item=7971037057&rd=1 Finner ofte en GTi-R vinge også, men ikke i dag. Lyktelister. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 grillen var grom! sånn vil jeg ha! carcept seller vel også vinga til gti-r'en.....ang. hvite blinkers, tror du d hadde gått an på vores n13'er?? tror jeg skal undersøke en dag jeg føler for å skru:D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Finnes sikkert noen blinkers som passer, men jeg tror ikke de til N14 er det beste utgangspunktet. N13 blinklys er mye mindre. Finnes sikkert noen universale greier som kan passe. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svee Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 må advare deg ang. luftinntaket...d er ikke helt d samme som du såg på carcept sine sider, er dette! og disse men d er jo så å si d samme....men du vil ikke ha skjørtesettet da!? kjøp hele pakka! I GIVE GOOD PJAIS!:D:Dden slangen du nemner.....hakke pailing...vakuumslange kansje??:S hmmm. hvor hvor bor du? og har du bilde av sideskirtene? hvor mye skal du muligens ha for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 bor i årdal i sogn & fjordane....viss du er interesert kan jeg sende alt som oppkrav...bilder: front og bakfanger+en katt=P : front: bak: sideskjørt: kommer med netting, dette settet er "plug and play" bare å lime og skru fast... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Du kunne da rydda bort ølflaskene før du tok bilde? :D :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hahaha! ja tenkte på d men er ikke så lenge sia jeg sto opp så er ikke helt med akkuratt nå:P Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svee Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hmmm.... hvor mye skal du ha for dette a? det er hvitt? er ganske inntrisert... ser det nytt ut.? er det noe riper bulker eller sånt... hvor gammelt er det... hilsen henrik... svee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg