Spiffy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 er kun sideskjørta som er grunna...helt kliss nytt, kun tatt ut av plasten for å sjekke passform...ikke noen riper eller noe sånt...kan få hele sette for tja....7 store?? skal slenge med lyktelister gratis;) eneste du trenger å gjøre er å lakke d åsså kline d på!:D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svee Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 hvor kjøpte du de a? nettsted? må tenke litt på det... gir deg beskjed når jeg finner ut av noe jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hvorfor vil du selge, Spiffy? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 svee: kjøpte det på streetdesign.no... jap_power: nei si d...d vart for mye arbeid å få tilpasset d med tanke på at bilen skal på ommlakkering neste tirsdag...så jeg seller d viss han vil ha d...viss ikke så kommer d muligens på iløpet av vintern, blir d solgt så kansje jeg satser på d fra australia istedenfor :rolleyes: who knows! :) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svee Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 [ får jeg kjøpt bare side skirtene? how much? hva fra australia prater du om a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hadde helst sett for meg at alt forsvant....du skal vel ikke bare ha på sideskjørta? d kommer til å se rart ut i.o.m at bilen blir lavere med stylingen... det fra australia var et som faktisk passer til sunny N13, faktisk d enestejeg har kommet over, med unntak av skjørtesette som jap_power har på sin.... bilder her HER JA! men viss du vil bare ha sideskjørta så skal jeg tenke litt på d... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 fortsatt lyst på bare sideskjørta?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svee Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 tja... lurer bare på pris... oGSÅ EN TING til... hvor sitter hjernen på bilen? sitter den bak hanskerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 men du vil bare ha sideskjørta?? d funker dårlig for min del...6000 for hele sjiten! orker ikke å sitte att med front og bakfanger....hjernen vet jeg ikke noe om...ring verksted å spørr, en nissan forhandler eller noe sånt.. Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffern Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hjernen på N13 GTI sitter ihvertfall under passasjersete foran. Er usikker på N14 men skal sjekke bare jeg får bilen min. Siter Mvh André Hoff 1986 Saab 900 Turbo (R.I.P) 1989 Nissan Sunny 1.6 SLX (solgt) 1999 Audi A6 1.9 TDI Avant (solgt) 1994 Nissan Sunny 1.6 SR (solgt) 2006 VW Touran 1.9 TDI Exclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Nice det med lyktene.. Ser ut til at jeg må skru litt til helga! ;) Hvordan limer man på lyktene igjen? Det ser litt slitsomt ut. Hva kan man bruke lissom? Jeg skal skaffe hvite blinkers. Er jo et must. Ligger ute på Ebay all the time. Men når du søker på Ebay.. Søker du da på pulsar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 mine erfaringer tilsieer at du får mer treff på nissan pulsar enn du får på nissan sunny...bare å prøve ut begge to d! :) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Okey. Skal begynne å bruke pulsar mer. Har ikke tenkt over det egentlig, men har lagt merke til at det brukes ofte på engelske sider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg