GT_rider Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Tenkte å senke fiestaen min, som er en 96 mod flair. KOm plutselig på at xr2i utgavene er lavere enn vanlige fiestaer, så da lurer jeg på om det går an å sette fjører fra xr2i på min bil. Vet at det ikke finnes xr2i utgave av min bil, derfor jeg lurer. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fole_Gale Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tenkte å senke fiestaen min, som er en 96 mod flair. KOm plutselig på at xr2i utgavene er lavere enn vanlige fiestaer, så da lurer jeg på om det går an å sette fjører fra xr2i på min bil. Vet at det ikke finnes xr2i utgave av min bil, derfor jeg lurer. Hei sann¨. Tror neppe at dette fungerer, kjøp heller et par senkefjører. :) Siter Ford Fiesta XR2i - SOLGT! SAAB 9-5 2,0t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Problemet er bare at jeg ikke finner noen som senker mindre enn 30mm, noe som i mitt tilfelle er litt mye (har noe med hvor jeg bor, og veiene der om vinteren) Det funker altså ikke eni. Lurer på originalfjørene til fiesta sport, generasjonen etter min. Kanskje de passer. Skal høre tenker jeg. Viss noen vet om senkesett til fiesta som senker mindre enn 30mm, så er det bare å skrike ut. Alle tips mottas med takk. Bør ha en eller annen form for godkjenning ved evt godkjenning på biltilsynet. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fezworth Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 d finnes ikke noe XR2i utgave av din, men en sports verson som heter Si, den tror jeg har stiver oppsett, men om fjærene gjør den lavere er jeg usikker på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Som jeg skrev i innledningen, så er jeg smertelig klar over at det ikke finnes noen xr2i utgave av min bil nei. Men siden mk3 4 5er ganske like i oppbygging, så tenkte jeg kanskje de passet. Skal høre på Ford nå til uka. Så får vi se hva de sier. Nye fjører må jeg uansett ha, enten de blir senk eller ikke. Er din senka? Såg noe lav ut på bildet. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fezworth Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 stemmer, d gjorde du! MK 4 og 5 bruker samme fjærer! Min har fjærerne fra en XR2 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg