boXer Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Var nettop et tur nede i Ski sentrum, der fikk jeg plutselig en blå EVO VII foran meg :eek: Det var nok Akerhus Bil som var ute å testa, eller så har de fått solgt den. Er jeg den første på forumet til å se den på veien eller?!? Den er fetere en på bilder, men den er fortsatt mye styggere og ikke like macho som EVO VI. Men jeg skulle gjerene hatt den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Må skaffe meg digi cam ass! Så jeg kan ha det med meg i bilen alltid :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Ha da så jeg den før deg. Møtte en på Tirsdag en blå. Og boxer du har rett den så mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Det som var det verste med den var rompa den var ikke pen Det verste var at han kjørte mot byn og jeg mot Ski synd det fikk ikke gassa mot han Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Nei uff.. kan hende det er Bengtson sin også.. de har jo en herlig blå rakett.. og nå har den plutselig gått 200 km.. hehe.. man kan jo lure.. kanskje dra å spørre? hihi.. RS2: mye gamp er det i Ådi'n din da? sånn røfft regna? Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 315hk lader ikke mer en 1,4 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Sweet.. kunne jo stillt opp mot Evo'n da.. meen.. :D Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Originally posted by EvolutionVII Nei uff.. kan hende det er Bengtson sin også.. de har jo en herlig blå rakett.. og nå har den plutselig gått 200 km.. hehe.. man kan jo lure.. kanskje dra å spørre? hihi.. RS2: mye gamp er det i Ådi'n din da? sånn røfft regna? Det er ikke Bengtson sin, det er Akershus bil sin. Nabon kjenner eieren av butikken godt, så jeg prøver å få nabogutten til å fikse en tur med oss, vi får se ;) bare å håpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 De har flere artige biler der nede: 2000 Mitsubishi Lancer EVO 6. Motor påkostet 150.000.- Nytt svinghjul ,ed Ap Racing Sinter clutch, Gems injeksjon, forsterkede råder/stempler, nye kammer, Mod turbo, 3" eksos, Øhlins Understell, Ralliart Foringer, Makinen Edition int, 17"/18" alu, Må sees, Ring for INFO!!!. Tlf.: 64 94 57 50. +En 2002 BMW M3 og en Dodge Stealt R/T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg