Gå til innhold

Slepebilen ødelag fronten min!!!

Ranger emnet


Fjøslukt

Anbefalte innlegg

Idag hadde jeg et problem med bilen min. Bensinpumpen på min BMW 320i (1993) har vært dårlig og i dag røk den. I den forbindelse ringte jeg NAF og de sa de skulle komme med en bil.

 

Da bilen kom så jeg at den kom fra Bergen Bilberging, og det var en sånn type som min bil ble satt oppå planet.

 

Føreren av bilen var merkelig, han dro ikke bilen helt frem og festet den på en rar måte! Resultetet ble at bilen skle litt frem og den slo oppi noe på hver dump. I tillegg kjørte føreren av bilen alt for fort etter mitt skjønn.

 

Nå har min glassfiberfron fått større skader og er knukket mange steder.

 

Jeg ringte NAF som jeg er medlem av og som jeg henvendte meg til, og de sa jeg måtte ta dette direkte opp med Bergen Bil, som på sin side mener dette er NAF sin sak.

 

hva gjør jeg, det vil jo koste et par tusen!!

 

Frustrert bileier!!

Skoda Superb 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde jeg et problem med bilen min. Bensinpumpen på min BMW 320i (1993) har vært dårlig og i dag røk den. I den forbindelse ringte jeg NAF og de sa de skulle komme med en bil.

 

Da bilen kom så jeg at den kom fra Bergen Bilberging, og det var en sånn type som min bil ble satt oppå planet.

 

Føreren av bilen var merkelig, han dro ikke bilen helt frem og festet den på en rar måte! Resultetet ble at bilen skle litt frem og den slo oppi noe på hver dump. I tillegg kjørte føreren av bilen alt for fort etter mitt skjønn.

 

Nå har min glassfiberfron fått større skader og er knukket mange steder.

 

Jeg ringte NAF som jeg er medlem av og som jeg henvendte meg til, og de sa jeg måtte ta dette direkte opp med Bergen Bil, som på sin side mener dette er NAF sin sak.

 

hva gjør jeg, det vil jo koste et par tusen!!

 

Frustrert bileier!!

 

 

 

Tv2 Hjelper deg?!

 

hehe hakke snøring jeg..

 

 

Men ville bare si at det hørtes jævla surt ut, hadde det skjedd med meg hadde jeg ikke gitt opp før penga var på bok, eller bilen fiksa!

 

Stå på!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henvend deg først til de som har ansvaret iallefall. ikke vits å lage stor sak om de tar på seg ansvaret. Når de henter biler skal de festes så de ikke hopper og gynger så det er de som er feil i det, så om du tar opp saken har de ikke mye de skal ha sagt..

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som bergingssjåfør hos Viking Redningstjeneste.

Lave biler kan være et stort problem, men tar vi på oss jobben med å frakte de er det vi som er ansvarlig om en skade oppstår.

Tror nok denne regelen gjelder hos våre konkurrenter også så ikke gi deg.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår