Dirty Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Det ble postet 2 dritråe filmer her en gang, av en blå vw golf2 vr6 kompressor. gullgolfen i norge? g60 turbo. og en koksgrå golf 2 som gjør 100-260 på 6,5 sek? noen som har noen av disse filmene eller har link? plis? mvh. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 her er mk1 som gjør 305km/t i hvertfall :) mk1_305km/t Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 fikk ikke den til å laste jeg.. hmm Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 fikk ikke den til å laste jeg.. hmm hmm merket det når jeg og ja den virket før i dag i hvertfall..kommer vel sikkert opp gijen i løpet av kvelden eller noe :) Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er det den med han som ser ut som Johnny Knoxville du mener? Golf2 Vr6 Kompressor Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jepp, det er den ene.. takker og bukker! Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er det den med han som ser ut som Johnny Knoxville du mener? Golf2 Vr6 Kompressor garantert en klar vinner om han hadde kommet på vacn sitt hovedtreff....... det kan jeg vedde mye på... han hadde fått min stemme i hvertfall.... lure på hvor mye han skulle ha hatt for golfen om han skulle ha solgt den jeg...... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvorfor en klar vinner? Var på treff her i Valdres i dag, der var det da en blå Jetta, med NORSKE skilter med 2,9l VR6 kompressor m/lystgass=) Hehe=) den å river i veien:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvorfor en klar vinner? Var på treff her i Valdres i dag, der var det da en blå Jetta, med NORSKE skilter med 2,9l VR6 kompressor m/lystgass=) Hehe=) den å river i veien:P jeg har i hvertfall aldri sett en så fin toergolf før tror jeg....... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg