Sly Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Får gjøre som mange nadre her, lage en tråd med bilen min i... Det har nå blitt klar at bilen skal rettes opp etter kræsjen... Var hos oppretter i går og skal levere bilen hos han til uka... Så for å få d billigst mulig var jg og ribbet bilen i dag for alt som kunne skrus av og pelles av på venstre sida omtrent... Tok av frontfanger, lykter osv foran. Måtte bruke brekkjern for å få opp panseret: Baksetene ble tatt ut: Alt på venstre side ble fjernet. Her hadde også gulvet gitt etter og begynt å bule opp: Bakfanger og hengerfeste ble også pelt av: Her ser man forskjellen på hvordan d skal være og hvordan d r for øyeblikket: Bilen leveres inn til oppretteren på mandag. Bakskjermen skal byttes, og bilen skal strekkes ut... Så på torsdag eller fredag får jg nok tilbake bilen min, rett og (nesten) fin igjen... Bare å sette sammen... Så kan man fortsette med planene fremover, nå som man enedlig r gjeldsfri igjen oxo... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Første som skal gjøres med bilen er å få byttet alle lykter og få fikset grillen min, siden vi måtte rive den av når vi demonterte bilen. (så den r nå ødelagt, men gjør ikke noe)... Skal ha emblemfri grill med panserforlenger, som med tiden skal gå helt gjevnt med panseret (ingen glippe): Siden frontlyktene mine (hvertfall den ene) gikk istykker i kræsjen så må jo disse byttes, og da r d disse som skal på, men blink innebygd i hovedlykta: Og baklykta overlevde jo ikke den heller så da bytter vi ut de oxo med disse: NB! Fikk foresten EU-godkjent bilen min sånn som den var, fikk bare noen feil og sinte blikk om at jg måtte se og få fiksa lysa mine fort, men ellers ikke noe problem der. Tror jg var litt heldig der egentlig... :D Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ser bra ut dette sly, håper alt går bra med bilen, og ser fremmover med prosjektet ditt, har hørt litt, men skal ikke røpe noe her, hehe. Stå på, dette blir bra. :) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ey! skal du ha samme lyktene som meg ?! hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ey! skal du ha samme lyktene som meg ?! hehe :D Hvis du skal ha de som r bildet av over her så...:D Eneste hovedlyktene jg syns r noe fine og som jg syns d passer med blink i... De r fine da... doh Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hvis du skal ha de som r bildet av over her så...:D Eneste hovedlyktene jg syns r noe fine og som jg syns d passer med blink i... De r fine da... doh harru sett bilen min el?! hehe HAR jo de lyktene :P de er fete jah! Her ser du hvordan det blir! Også med panserforlenger! Syns det ser dritfett ut selv! [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 D ser vanvittig bra ut på bilen din... Satser på at d blir like bra på min oxo... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Takk! Fått mye bra respons på de! Men sliter med fukt i den ene, skal åpne opp å tørke av etterhvert tenker jeg... glemte å klage på de.. :rolleyes: hehe Hvor kjøper du de fra? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jeg har sett dem hos Powerzone til 3500, men d tror jg r uten blink i... Og så har autospar med blink i til 4100... Men har ikke helt bestemt hvor enda... Har ikke penga, først må jg få betalt oppretteren så... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jeg har sett dem hos Powerzone til 3500, men d tror jg r uten blink i... Og så har autospar med blink i til 4100... Men har ikke helt bestemt hvor enda... Har ikke penga, først må jg få betalt oppretteren så... Mine kjøpte jeg på Powerzone til rundt 3700 tror jeg det kom på.. Det var med blink! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Mine kjøpte jeg på Powerzone til rundt 3700 tror jeg det kom på.. Det var med blink! De som ligger der nå koster 3500, men d står ikke noe om blink... Sende mail og spurte han fyren oxo, og han mente d var laga og gikk ann å bygge til blink lissom... Men hvis de r med ferdig til blink (bare koble ledningen) r jo d timligere da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 De som ligger der nå koster 3500, men d står ikke noe om blink...Sende mail og spurte han fyren oxo, og han mente d var laga og gikk ann å bygge til blink lissom... Men hvis de r med ferdig til blink (bare koble ledningen) r jo d timligere da... Var de her jeg kjøpte meg : http://www.powerzone.no/produkter.php?bilmerke_id=35&sbID=298&bildel_id=10&produkt_id=2710 de var med blinkers.. Var noen til 3100 der og, uten blinkers. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 De til 3100 r vel uten xenon-look oxo... Men d r de jg skal ha meg om en måneds tid... Konge at d r med blink da... :D Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 De til 3100 r vel uten xenon-look oxo... Men d r de jg skal ha meg om en måneds tid... Konge at d r med blink da... :D trur det er xenon look på de også.. ghehe.. ikke sikker.! men lyktene er hvertfall FETE! vekker litt oppmerksom het og.. Mætti folk som snur seg å glaner når jeg kommer, de ser liksom park og angel eyes, så starter det å blinke inni der når je ska svinge, er litt fett å se på .. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 D tror jg på... Ser sykt bra ut nåt folk kommer med sånne lykter Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg