Oleee Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Må få hørt den lyden jeg også.. :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Må få hørt den lyden jeg også.. :thumb Lyden er desverre litt borte... :( Fikset oppi det i dag, og da forsvant grom-lyden... Men skal nok få den tilbake igjen... alacocaina Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Bare å løsne litt på eksosen det, så blir det gromlyd.. :) Hadde barsk lyd en stund, eneste minuset var at eksosen subba i asfalten.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Bare å løsne litt på eksosen det, så blir det gromlyd.. :)Hadde barsk lyd en stund, eneste minuset var at eksosen subba i asfalten.. :P Du sier noe der... Nei jeg bare mekker litt på luftfilteret så får jeg tilbake gromlyden... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 dessto nærmere du setter luftfilteret ditt mot innsugsboksen, desto grovere lyd får du ! husk og kompansere med lufterør for lik ytelse ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 dessto nærmere du setter luftfilteret ditt mot innsugsboksen, desto grovere lyd får du !husk og kompansere med lufterør for lik ytelse ! Kan du, eller noen andre forklare nærmere? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Kan du, eller noen andre forklare nærmere? Hvis du monterer luftfilteret rett på innsuget blir lyden grovere enn hvis du monterer filteret på et rør som igjen er montert på innsuget, hvis du forsto den? Ulempen med å montere rett på innsuget er at motoren mest sannsynlig bare suger inn varmluft kontra en montering på et rør som er plassert mot innerskjermen.. Edit: Skrivefeil Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hvis du monterer luftfilteret rett på innsuget blir lyden grovere enn hvis du monterer filteret på et rør som igjen er montert på innsuget, hvis du forsto den? Ulempen med å montere rett på innsuget er at motoren mest sannsynlig bare suger inn varmluft kontra en montering på et rør som er plassert mot innerskjermen.. Edit: Skrivefeil Hvordan har jeg montert her?? Med rør før innsuget?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hvordan har jeg montert her?? Med rør før innsuget?? Ser da for meg ut som om du har montert et rør/slange av et eller annet slag mellom filteret og innsuget:) Forresten en av de bedre løsningene jeg har sett på montering av uorginalt filter på Golf3... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 se om du får skafffet pipercross steffen. Skal vel tru at det finnes til golf, men her er et montert på civic. http://i16.photobucket.com/albums/b25/s_18/DSC02021.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ser da for meg ut som om du har montert et rør/slange av et eller annet slag mellom filteret og innsuget:)Forresten en av de bedre løsningene jeg har sett på montering av uorginalt filter på Golf3... Røret du snakker om er da orginalrøret som går fra insugg til orginalt luftfilter??? Har festet det på en annen, litt bedre måte nå, men blir vel til at jeg tar vekk det ekstra røret slik at jeg får mest mulig lyd ut av det.... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Nå skjer det litt her i gården igjen - etter et lite sluttoppgjør fra gamle jobben... Kom bakluke til meg i dag: Har bare et problem - de har sveiset igjen alt - og da mener jeg alt... På baksiden - der det vanligvis er deksel som kan tas av, der er det også sveiset igjen... Noen forslag til hvordan jeg kan få festa solenoiden for å få åpnet bakluka??? Og har kjøpt meg nytt hanskerom i svart - og startet et lite prosjekt med å få lys i det: Legger også opp ekstra sigarett-tenner uttak til mobil lader og en evt.... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 naaaaajs =) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Åpner til hanskerommet skal da sparkles eller noe sånt - slik at den blir helt glatt - og så lakkes gul den og.. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Røret du snakker om er da orginalrøret som går fra insugg til orginalt luftfilter??? Har festet det på en annen, litt bedre måte nå, men blir vel til at jeg tar vekk det ekstra røret slik at jeg får mest mulig lyd ut av det.... Hvis du bruker det orginale røret så er det ikke rart at du ikke får gromlyd, dette røret er som du sikkert vet laget med struktur slik at det skal være fleksibelt når motoren beveger seg. Hvis du monterer et rør uten noen form for struktur innvendig alà et powerrør så vil du få gromlyden tilbake.. Opplevde det samme på X-Golfen min:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg