olehenri Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 16 er akkurat passe, mye penere det enn 19 og 20" +++++ felg til folk som wanna be gangster y0 hehe.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Sier noe der... Gjenstår bra å høre pris da egentlig... Sjekk http://www.interdekk.no :) :driving Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 interdekk er bra :) lillehammer folk vett! :D :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Disse felgene kommer i 7*16 med ET 35... Tror det vil bli bra egentlig jeg.... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 interdekk er bra :) lillehammer folk vett! :D :P hehe, ikke sant :roll: Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Sjekk http://www.interdekk.no :) :driving Var inne på siden dems - finner ikke noe tegn til at de fører borbet felger da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 2 eller 4 :) :thumb Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Etter mye vandring i meg selv har jeg funnet ut at det blir 2'er, den det er bilde av litt lenger opp på siden her - riktignok i 16"... Det holder for meg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Har spurt om det før, men hva gjør det norske sommerføret så forskjellig fra f.eks det engelske..? Greit på vinteren kan jeg skjønne med salting og slikt, men tror ikke vi bruker noe spesiell type asfalt her eller at steinsprut bare er et fenomen her til lands..? Syns 17" ser bra ut på G3, blir litt mye gummi med 16" (sikkert bare noe jeg tror :P ).. I teorien skal vel et 16" og et 17" hjul fylle like mye ut sett at man har samma inpress, samma senk, og øker dekkdimensjonen proporsjonalt..? Samma dekkdim på 16" og 17" vil gi forskjell, men økes det proporsjonalt skal vel det gi samma resultat..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Har spurt om det før, men hva gjør det norske sommerføret så forskjellig fra f.eks det engelske..?Greit på vinteren kan jeg skjønne med salting og slikt, men tror ikke vi bruker noe spesiell type asfalt her eller at steinsprut bare er et fenomen her til lands..? Syns 17" ser bra ut på G3, blir litt mye gummi med 16" (sikkert bare noe jeg tror :P ).. I teorien skal vel et 16" og et 17" hjul fylle like mye ut sett at man har samma inpress, samma senk, og øker dekkdimensjonen proporsjonalt..? Samma dekkdim på 16" og 17" vil gi forskjell, men økes det proporsjonalt skal vel det gi samma resultat..? Går mest på salting - og at kantene er lett utsatt for steinsprut... Annen grunn til at de ikke tas inn til norge er fordi det var så lite interesse for dem på en eller annen bilmesse for en stund siden... Når det gjelder 16 eller 17 - gummien behøver jo ikke bli noe mye større, gjør den det?? Skal jo bare ha gummi rundt dekket eller?? Vet ikke jeg lissom... Men med nok senk blir jo 16" bra på G3 og da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Om du går fra 16" til 17" så må jo profilen på dekket ned, for rulleomkretsen skal jo være dem samma (om dem skal kunne sammenlignes, og evt godkjennes).. Du får bare mer felg og mindre gummi (og dårligere kjørekomfort men bedre kjøreegenskaper :P ). Men om du kjører 16" og lavprofildekk så vil du få et hjul som tar mindre plass enn et 17" med samma profilen.. Men da kommer det som sagt inn på hva som er anbefalt og hva man får godkjent.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Om du går fra 16" til 17" så må jo profilen på dekket ned, for rulleomkretsen skal jo være dem samma (om dem skal kunne sammenlignes, og evt godkjennes)..Du får bare mer felg og mindre gummi (og dårligere kjørekomfort men bedre kjøreegenskaper :P ). Men om du kjører 16" og lavprofildekk så vil du få et hjul som tar mindre plass enn et 17" med samma profilen.. Men da kommer det som sagt inn på hva som er anbefalt og hva man får godkjent.. Skjønner... Blir nok 16" tror jeg... Stort nok... Og evt. oppgradere til 17" når de fine felgene kommer med bedre klarlakk.. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jeg hadde 16" første året, og gikk deretter opp til 17" andre året..Hadde jeg hatt bilen enda hadde jeg uten tvil gått ned igjen på 16", men da med 9 eller 10" bredde ;) 16" på golf er perfekt, for da kan du senke myyye lenger ned ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Forbudt med mer enn 40 profil på dekka...... :nono: Med større profil vil felga se så små ut..... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jeg hadde 16" første året, og gikk deretter opp til 17" andre året..Hadde jeg hatt bilen enda hadde jeg uten tvil gått ned igjen på 16", men da med 9 eller 10" bredde ;) 16" på golf er perfekt, for da kan du senke myyye lenger ned ;) Mine blir riktignok ikke så bredde men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg