Sly Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Men så kom med bilder av døråpnerne da, og ikke bare nyvasket-bil-bilder:D teksten må harmonere med bildene som det heter:P Alt til sin tid... Har ikke hatt med kamerat etter at jeg byttet om... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det må ha vært deg jeg så i dag..omtrent samme sted som vi sist så hverandre da du var på vei til golf treff på lillehammer i fjor.. Var i allefall en bil med prikk like felger som deg, lik høyde :P, like lykter, lik farge osv.. Jeg kjørte en grå peugeot 206 retning hamar.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det må ha vært deg jeg så i dag..omtrent samme sted som vi sist så hverandre da du var på vei til golf treff på lillehammer i fjor..Var i allefall en bil med prikk like felger som deg, lik høyde :P, like lykter, lik farge osv.. Jeg kjørte en grå peugeot 206 retning hamar.. Var nok meg da ja... Kjører en del rundt der for tiden... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 PS til alle dere med golf, jeg har en del deler jeg skal selge - gå in her så ligger det en oversikt... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120963 Bare å komme med bud... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hei Husker du hvor mye du betalte for oppretting av bilen? Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hei Husker du hvor mye du betalte for oppretting av bilen? 15 lapper gikk det med til meg... Hvordan det, skjedd noe lignende selv?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 15 lapper gikk det med til meg... Hvordan det, skjedd noe lignende selv?? Bare er litt nyskjerrig på hvem som oppretta bilen din igjen? Noe å dra til igjen? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleIdolet Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Blir nok bra, Stå på =) Siter Jeg gikk ikke på skole... Istede er bilen, min lærdom =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Bare er litt nyskjerrig på hvem som oppretta bilen din igjen? Noe å dra til igjen? :) En bekjent av en bekjent fiksa det for meg svart... Da var bilen 1,5 cm kortere på venstre side enn høyre... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Bare er litt nyskjerrig på hvem som oppretta bilen din igjen? Noe å dra til igjen? :) Truffet fortauskanter igjen..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Truffet fortauskanter igjen..? :) Hehe, neinei.. Måtte nesten høre hvem i Oslo han brukte, så er jeg obs på det neste gang jeg er ute og kjører..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 15 lapper gikk det med til meg... Hvordan det, skjedd noe lignende selv?? Jeg kurer fordi min bror var så uheldig og bli påkjørt av en lastebil. Men han får nok bilen sin kondemnert. Men hvis den blir billig og kjøpe tilbake, lurer jeg på hvor mye det evt vil koste og bytte en vang +++ (da må den inn i jig) så tenkte jeg skulle sjekke hva andre hadde betalt. Har du noen kontakter innen bilretting? Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg kurer fordi min bror var så uheldig og bli påkjørt av en lastebil. Men han får nok bilen sin kondemnert. Men hvis den blir billig og kjøpe tilbake, lurer jeg på hvor mye det evt vil koste og bytte en vang +++ (da må den inn i jig) så tenkte jeg skulle sjekke hva andre hadde betalt. Har du noen kontakter innen bilretting? Jeg kjenner noen folk ja... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 du må slette pm innboksen din sly.. mangler kollinummer enda.. :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hvordan går det med dette prosjektet egentlig? Stille hos deg for tida...pga manglende økonomi eller har du solgt bilen? :hello: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg