Sly Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Nå skal bilen selges. Noen som vet hva jeg kan få for golfen min?? Per dags dato må dette byttes: Frontrute (sprekk 2 steder) Bakluke (ny følger med) Toppakning Sentrallås fungerer ikke som den skal Noen ide på pris? Bør jeg fikse noe selv for å heve prisen mest mulig? Evt. kom med bud... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Synd den skal selges.. Noe nytt på gang..? Som regel lønner det seg å gjøre mest mulig selv før du selger, om du har tid. Da får du flere intresserte, og slipper kjøpere vil gjerne prute enda litt om han må gjøre noe selv, evt sette på verksted. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Synd den skal selges.. Noe nytt på gang..? Som regel lønner det seg å gjøre mest mulig selv før du selger, om du har tid. Da får du flere intresserte, og slipper kjøpere vil gjerne prute enda litt om han må gjøre noe selv, evt sette på verksted. Nye planer i horisonten ja... Sitter også med et par regninger for mye, og har funnet ut at det er eneste utvei. Men siden planen alikavel er nytt prosjekt så tenkte jeg at jeg like godt kunne selge golfen og begynne og spare til nytt. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jann2907 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Blir tøfft det der :) har samme bilen selv, og skal gjøre noe av det samme ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Blir tøfft det der :) har samme bilen selv, og skal gjøre noe av det samme ;) synd den er solgt da:P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Bilen er ikke solgt enda. Blir ikke solgt før jeg får fikset på saker og ting. Funnet ut at det er bedre og fikse den selv først. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Bilen er ikke solgt enda. Blir ikke solgt før jeg får fikset på saker og ting. Funnet ut at det er bedre og fikse den selv først. Har du funnet noen pris enda? Er på utkikk etter en golf 3 til og bruke som pendlebil.... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Har du funnet noen pris enda? Er på utkikk etter en golf 3 til og bruke som pendlebil.... Mye som må fikses på den da. Bytte toppakning, bytte bremser bak, bytte bakluke, tette ene baklykta fikse sentrallåsen evt. fikse lysfeil. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Noen som vet om et biliig sted å lake en bakluke?? Og som evt setter inn bakrute også??? Eller hva med et verksted som bytter toppakning billig?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Mye som må fikses på den da. Bytte toppakning, bytte bremser bak, bytte bakluke, tette ene baklykta fikse sentrallåsen evt. fikse lysfeil. Hva er feil med sentrallåsen da? Hvor mye for bilen med alle feil? Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hva er feil med sentrallåsen da?Hvor mye for bilen med alle feil? Glemte å nevne en ting - frontvinduet er sprukket på to plasser (og bilen skal til eu-ok om 2 måneder. Feilen med sentrallåsen: Førerdør låser seg ikke og låser seg ikke opp når man trykker på knappen (men alarmen funker på døra) Venstre bakdør fungerer ikke i det hele tatt på sentrallåsen eller ved bruk av nøkkelen i førerdøra. Ikke låser seg og ikke alarm. Hva tilbyr du?? Følger i såtilfelle med ny bakluke. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Har skjedd noen forandringer hos meg nå også. Kjøpt meg ny bass, en Blaupunkt Velocity bass på 1200 watt - 400 watt rpm, med en 750 watts forsterker. Litt rotete baki fortsatt, men jobber med å oppdatere stereoen i hele bilen. Falt for fristelsen og monterte blå neon foran ved bena også. Fungerer ikke så bra. Forresten, når man kobler neon gjennom en bryter - er det da nødvendig med et rele? Prøvde uten rele, men fungerte ikke, så jeg stal strøm fra de ettermonterte tåkelysa, som er koblet gjennom rele. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Gjorde litt småpusling på bilen i går også. Monterte på chrom ramme rundt girspaken, gjorde seg litt det. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 noe bilder da? :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Har ikke kamerat mitt her, men skal prøve å ta bilder i løpet av uka. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg