Sly Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Selger 12" bass i kasse med forsterker fra lightning audio. Det er bassen som ses i bildene tidligere i tråden. Skal ha 1200 for begge to. Her er en link til salgs-tråden: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=894 Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hey. lurer på en ting. la merke til at du ikke hadde tåkelysene på den vanlige plassen, men nedre i hvert hjørne på en måte. Så det jeg lurer på da er, hvordan festet du disse og hvilke lykter er dette? hvor kjøpte du de? Har lyst til å få tåkelys på min men liker ikke måten de sitter på golfen, blir liksom rart når de er så langt inn mot midten. derfor likte jeg sånn som du hadde gjort det :) Mvh Alf Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg